Vraag

iphone 15 pro leverdatum

  • 21 September 2023
  • 12 reacties
  • 383 Bekeken

Hallo , ik heb ergens gezien dat de iphone 15 pas geleverd word op 25/09/2023 , is dit voor iedereen zo? of kan het morgen ook al geleverd worden? 


12 reacties

normaal moet je eerst een tracking en trace ontvangen van Bpost waar je de levering dan kunt volgen.

Wanneer heb jij je iPhone gepre-ordered? Ik was als één van de eerste op 15/09 en ook nog steeds geen track & trace binnen/update over leverdatum.. 

Wanneer heb jij je iPhone gepre-ordered? Ik was als één van de eerste op 15/09 en ook nog steeds geen track & trace binnen/update over leverdatum.. 

ik was ook bij de eerste en ook nog steeds niet en op messenger kortaf en geen duidelijke reactie

Wanneer heb jij je iPhone gepre-ordered? Ik was als één van de eerste op 15/09 en ook nog steeds geen track & trace binnen/update over leverdatum.. 

ik was ook bij de eerste en ook nog steeds niet en op messenger kortaf en geen duidelijke reactie

Klopt. Ik vrees ervoor dat hij morgen niet geleverd gaat worden. Het hele principe van een pre-order is dat je dag 1 je bestelling binnen hebt, maar bij Proximus lijkt dat anders te werken… Ook erg misleidend naar de klant toe vind ik het dat nog steeds ‘op voorraad’ staat als je nu naar de website gaat, terwijl dat uiteraard sowieso niet het geval is en je je toestel veel later binnenkrijgt als je nu nog een bestelling plaatst.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @jm2021 jouw levering is voorzien op 25/09/2023! Groetjes, Heidi

@MarieFR ondertussen al een track and trace code gekregen? mijne stond zogezegd ook gepland op 25/09, rond 17u een mail ontvangen met track and trace en deze komt morgen aan bij mij.

Reputatie 1

Beste,

Ik had de iPhone 15 pro de 18de van september betaald in de proximus winkel,kreeg te horen dat er voldoende stock is en dat er iemand aanwezig moest zijn voor handtekening voor ontvangst op 22-09-23.

Ik heb op 22-09-23 gebeld naar proximus omdat ik de Bpost al 3 maal voorbij heb zien rijden..

Proximus klantenservice vertelde mij dat hij vandaag geleverd zal worden(22-9).

Ik vertelde haar ook dat ik niet eens een track en tracé code heb gekregen bij mijn order,die kon ze op een één of andere reden ook niet aan mij geven???

Heb speciaal een dag vrij moeten pakken omdat ze zouden langskomen,,,ja wel langs gereden maar niet bij mij gestopt..Ik weet dus nog steeds niet wanneer het nu wel aankomt???

Graag wat informatie erover want ik heb hem in de pre-order gekocht en neem aan dat het dan ook op de release datum binnen zou moeten krijgen..

 

Mvg,

R.

Ter info: hier komt pas maandag iemand terug langs van het proximus forumteam.

Normaal gezien zal je een email van Bpost ontvangen na 21 uur met de track & trace .
De logistieke partner ( Firma Essers) van Proximus levert de bestellingen af in het Bpost sorteercentrum in Charleroi omstreeks 21 uur wanneer deze klaar zijn voor verzending.

Reputatie 1

Ter info: hier komt pas maandag iemand terug langs van het proximus forumteam.

Normaal gezien zal je een email van Bpost ontvangen na 21 uur met de track & trace .
De logistieke partner ( Firma Essers) van Proximus levert de bestellingen af in het Bpost sorteercentrum in Charleroi omstreeks 21 uur wanneer deze klaar zijn voor verzending.

Oke,,,bedankt voor de info..

Wel raar dat de klantenservice wél tegen mij zegt dat het onderweg is volgens haar computer,en vreemd dat ze mij geen track en tracé code kan overhandigen..

Was vandaag ook bij proximus zelf geweest,en die man die mij op 18 september had geholpen met de aankoop ervan vertelde mij toen dat er nog genoeg voorraad is voor mijn type...nu vertelde hij mij dat er geen voorraad van is voor half Vlaanderen,en dat ik dan ook gewoon moet afwachten...(kan meer als een week zijn)

Terwijl mijn abonnement vanmorgen is ingegaan,kreeg er een melding van via mijn proximus...je betaald al wel je abonnement, maar de telefoon heb je nog niet...wel allemaal wat vreemd hier bij proximus....zeggen tegen klanten dat er genoeg op stock zijn,en 5 dagen later zeggen dat iedereen maar moet wachten tot wie weet wanneer…

 

Als je nog geen track&trace code ontvangen hebt van Bpost wil dit ook zeggen dat bij hen het pakket nog niet aangeboden werd.

want dan geven ze in eerste instantie ook een melding van de vermoede dag dat zij het pakket zullen leveren en dan later een meer exacte uur tussen xx uur tot yy uur dat het pakket zal bij u aangeboden worden.

R4WEBSHOP020062341
Ook nog steeds geen track & trace voor ontvangen.

Een pre-order die je pas dagen erna ontvangt, is niet meer een pre-order bestelling, maar een misleidende reclame.
Niemand weet wanneer ze geleverd zouden worden.

Graag feedback!! 

Reputatie 1

Als je nog geen track&trace code ontvangen hebt van Bpost wil dit ook zeggen dat bij hen het pakket nog niet aangeboden werd.

want dan geven ze in eerste instantie ook een melding van de vermoede dag dat zij het pakket zullen leveren en dan later een meer exacte uur tussen xx uur tot yy uur dat het pakket zal bij u aangeboden worden.

R00000026020058626

Hi Martin,

Ik begrijp wat je zegt,bedoel het ook niet verkeerd ofzo,ik kan er alleen niet bij dat de klantenservice mij wél zegt dat het geleverd zal worden op de dag(22-09-23),want zij keek in haar computer en ze zegt duidelijk tegen mij,vandaag staat de levering gepland en volgens haar systeem zit het in de wagen..

Daarom vroeg ik aan die dame van de klantenservice ook voor een track en tracé code, want ik wil dat dan zelf ook graag tracken,,,maar schijnbaar kon zij mij die niet geven....dat vind ik vreemd waarom zij mij 'blij' maakt met een dode mus bij wijze van spreken..

Ik ben volgende week weg voor een week,en heb juist deze telefoon aangeschaft in de pre-order zodat ik er zeker ben van een werkzame telefoon die ik mee kan nemen..

Mijn abonnement is al in werking,maar het belangrijkste is er niet...lijkt mij een loze belofte die de klantenservice of proximus heeft gedaan en dat is voor een bedrijf als proximus geen goede reclame zo.

 

 

Reageer