Skip to main content

Gisteren werd het abonnement via mijn vorige werkgever stopgezet. Daardoor kom ik momenteel terecht op een Pay&Go-formule. Om die te kunnen gebruiken, moet ik mij conform de wetgeving eerst identificeren. Alleen: dat lukt niet.

Ik slaag er in om de eerste stappen in te vullen (gsm-nummer en simkaartnummer).  
Op het volgende scherm kan ik kiezen voor identif via MyProximus of via e-ID. Kaartlezer heb ik nu niet bij de hand, en ik krijg deze foutmelding bij identif via MyProximus: 

We kunnen je gebruikersinformatie niet achterhalen

We kunnen je gebruikersinformatie niet terughalen, probeer het opnieuw of neem contact op met onze support.

Via de app op mijn smartphone krijg ik te zien dat ik een ‘user’ ben en dus geen ‘administrator of beheerder’. Ik vermoed dat het issue hiermee te maken heeft, maar de functie ‘Word beheerder’ lijkt niet te werken in de app.

 

 


 

Ik vermoed dat een identificatie/registratie van uw Pay&Go SIM niet zal/kan lukken tenzij u andere abonnementen onder eigen naam** hebt bij Proximus 

Identificatie van je prepaidkaart | Proximus

** tenzij een identificatie onder de naam en klantnr van een gezinslid

 

Anders vrees ik dat u een Pay&Go identificatie/registratie enkel via e-id of via een Proximus center/shop kunt laten uitvoeren

 

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum


@yvesvk 

excuses voor het ongemak

kan je via een shop gaan om je te laten identificeren?

Je kunt niet beheerder worden als:

Vaak werkt de identificatie wel, maar soms niet en dan kan je best langs een shop gaan… zij kunnen je helpen.

vriendelijke groeten

Tina

 


Reageer