Vraag

Heridentificeer je Pay&Go-kaart - eID identificatie werkt niet

  • 6 November 2022
  • 39 reacties
  • 919 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Het is lastig om beleefd te blijven vrees ik. 30 dagen ben ik bezig om via eID, de toch zo aangeraden methode, het nr te registreren. Minstens 10 poging ondernomen op verschillende momenten op Mac en Windows met Safari, Chrome, Edge en Firefox. Het gaat altijd fout...zie hierboven. Er is zelfs iemand ( @tina.b ) die voor zover ik kan afleiden uit de reacties, interne informatie heeft, bevestigde dat het allemaal inorde was.

Ik zal dus maar eens in de rij gaan staan in de Proximus winkel en hopen dat daar iemand aanwezig is die me geen abonnement wil aansmeren maar de zaak nog kan rechttrekken

Wat een gedoe….

@pgpcoppens Inderdaad iemand van het PX forumteam moderators zoals bv @tina.b kunnen dit natrekken als de registratie in orde is.

Maar als je via myproximus kijkt van het betrokken P&G nummer zie je daar eventueel iets over de identificatie ? 

Wat krijg je hier als resultaat te zien: Prepaid Identification controleren | Proximus

@tina.b werkt die methode eigenlijk nog van identificeren via Online formulier 
Prepaid Identification - Identification | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

@tina.b werkt die methode eigenlijk nog van identificeren via Online formulier 
Prepaid Identification - Identification | Proximus

 

Dat is inderdaad een heel goede suggestie en werd ook zoals u door anderen al gesuggereerd, ik snap ook niet waarom ze deze eenvoudige methode niet gebruiken!

TBI: Activatie en gebruik van MyID.be (de nieuwe itsme) tijdelijk niet mogelijk: "Digitale sleutel bevat mogelijk nog kwetsbaarheden" | VRT NWS: nieuws

Hallo,

Geen nieuws? Ondertussen heb ik nog eens geprobeerd en raak soms net iets verder, maar dan na ingeven pin code en selecteren van certificaat gaat het weer fout.

Zie hieronder. Het certificaat is nochtans ok. Het gaat op dezelfde wijze fout indien ik het andere certificaat selecteer

 

Ondertussen zijn er nog maar 2 weken over om het nummer en resterende krediet te verzekeren.

 

Graag een oplossing!

 

Peter

 


 

 

Reputatie 7
Badge +3

@pgpcoppens 

zoals Martin aangeeft: graag zo veel mogelijk info in je profiel ! anders kunnen we niets doen..; sorry

moest je ondertussen naar een shop kunnen gaan? zij kunnen je wel al verderhelpen…

soms helpt het om alle cookies te wissen en/of andere browser te kiezen?

Laat maar weten of we nog verder kunnen helpen

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

vriendelijke groeten

Tina 

 

Hallo,

Dat heb ik gedaan. 

Peter

Reputatie 7
Badge +3

@pgpcoppens 

heb je een printscreen van de fout melding?

dat zal ons al verderhelpen

bedankt om je gsm nr in te vullen

groeten

tina

 

Ik krijg nu dit alvorens de eid pin te moeten ingeven. Het is me ook al eens gelukt iets verder te geraken en dan vraagt de webpagina een certificaat van mijn eid kaart te kiezen (er staan er 2 op). Beiden mislukken dan met een onbruikbare foutmelding. Daar kan ik nu geen screenshot van maken omdat ik zover niet geraak

 

Peter

Reputatie 7
Badge +3

@pgpcoppens Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst.Van zodra wij feedback krijgen gaan we u dat mededelen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

@Joel M bedankt om het door te geven. Ik hoop dan maar dat er deze een oplossing komt of het nummer en het resterende krediet zijn verloren.

 

Peter

Hallo,

Dus probeerde ik de 0800 22 800….

Het is echt om met de mensen te lachen denk ik soms. Na een menu of 6...zijn het altijd uitzonderlijke omstandigheden , en de wachttijd is altijd wat langer dan normaal. Bv 10 minuten. Alleen gebeurt er ook na 20  minuten ook nog niets buiten een liftmuziekje. Intriest is het.



 

Reputatie 7
Badge +3

@pgpcoppens

voor onze admin is je p&g geïdentificeerd - zie bovenstaande bevestiging

wat wil je verder nog weten?

krijg je nog steeds meldingen dat je moet identificeren?

groeten

Tina

Reageer