Vraag

Heridentificeer je Pay&Go-kaart - eID identificatie werkt niet

  • 6 November 2022
  • 39 reacties
  • 921 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Hallo,

Dus probeerde ik de 0800 22 800….

Het is echt om met de mensen te lachen denk ik soms. Na een menu of 6...zijn het altijd uitzonderlijke omstandigheden , en de wachttijd is altijd wat langer dan normaal. Bv 10 minuten. Alleen gebeurt er ook na 20  minuten ook nog niets buiten een liftmuziekje. Intriest is het.



 

Ik vrees dat tot nog toe mij geduld niet volstond om voorbij de voice menus en de wachtrij te geraken.

op het gratis nummer 0800 22 800 (tot 22u) krijg je daar dan geen persoon te horen?

Hallo @tina.b 

De doorstroming lijkt nog steeds verstopt. Is er ook een telefoon nr waar ik mss iemand (een echt persoon , geen bot) kan contacteren. Of gaat Proximus en telefoneren niet zo goed samen :) ?

Alvast bedankt!

Peter

Reputatie 7
Badge +3

@pgpcoppens 

je nummer staat nochtans geïdentificeerd:

ik vraag verder na waar de doorstroming mank loopt.

groeten

Tina

Hallo

Hoe moet het nu verder? Krijg ik deze email….Het is heel eenvoudig volgens die email maar dat is het duidelijk niet :(

Help!!!

Peter
 

 

Hallo,

Geen nieuws? Ondertussen heb ik nog eens geprobeerd en raak soms net iets verder, maar dan na ingeven pin code en selecteren van certificaat gaat het weer fout.

Zie hieronder. Het certificaat is nochtans ok. Het gaat op dezelfde wijze fout indien ik het andere certificaat selecteer

 

Ondertussen zijn er nog maar 2 weken over om het nummer en resterende krediet te verzekeren.

 

Graag een oplossing!

 

Peter

 


 

 

@Joel M bedankt om het door te geven. Ik hoop dan maar dat er deze een oplossing komt of het nummer en het resterende krediet zijn verloren.

 

Peter

Reputatie 7
Badge +3

@pgpcoppens Ik heb het doorgegeven aan de bevoegde dienst.Van zodra wij feedback krijgen gaan we u dat mededelen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 

Ik krijg nu dit alvorens de eid pin te moeten ingeven. Het is me ook al eens gelukt iets verder te geraken en dan vraagt de webpagina een certificaat van mijn eid kaart te kiezen (er staan er 2 op). Beiden mislukken dan met een onbruikbare foutmelding. Daar kan ik nu geen screenshot van maken omdat ik zover niet geraak

 

Peter

Reputatie 7
Badge +3

@pgpcoppens 

heb je een printscreen van de fout melding?

dat zal ons al verderhelpen

bedankt om je gsm nr in te vullen

groeten

tina

Hallo,

Dat heb ik gedaan. 

Peter

Reputatie 7
Badge +3

@pgpcoppens 

zoals Martin aangeeft: graag zo veel mogelijk info in je profiel ! anders kunnen we niets doen..; sorry

moest je ondertussen naar een shop kunnen gaan? zij kunnen je wel al verderhelpen…

soms helpt het om alle cookies te wissen en/of andere browser te kiezen?

Laat maar weten of we nog verder kunnen helpen

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

vriendelijke groeten

Tina 

 

FYI: Best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier morgen de draad terug opnemen.  

Reageer