Vraag

GSM geblokkeerd

  • 21 April 2023
  • 4 reacties
  • 496 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben vandaag langsg eweest bij Proximus winkel aangezien ik niet meer kan bellen / sms’en of oproepen ontvangen. Er werd gemeld dat mijn toestel veiligheidshalve geblokkeerd is en om Proximus hulpdienst te contacteren. Ik heb dit gedaan en werd niet veel geholpen. Er werd zelfs gezegd dat mijn gsm gestolen kan zijn. Ik heb het aankoopbewijs van de erkende winkel waar ik hem heb gekocht ongeveer een jaar geleden. 

Kunnen jullie even checken of jullie verkeerdelijk het IMEI nummer hebben geblokkeerd ?

 

Groetjes,

 

Ester


4 reacties

@estersomers

ter info: hier gaat nu niemand meer reageren van Proximus en tijdens het weekend komen ze ook niet langs.

je zou altijd kunnen proberen via de helpdesk 0800 22 800 of ze u kunnen verder helpen, kan tot 22u .
Ook tijdens het weekend kan je de helpdesk opbellen.

er is ook mogelijkheid om eventueel te chatten 

 

Reputatie 6
Badge +2

Er werd zelfs gezegd dat mijn gsm gestolen kan zijn. Ik heb het aankoopbewijs van de erkende winkel waar ik hem heb gekocht ongeveer een jaar geleden. 

Kunnen jullie even checken of jullie verkeerdelijk het IMEI nummer hebben geblokkeerd.

 

Het rechtzetten van een geblokkeerd IMEI nummer, dat wordt een lange lijdensweg …

Alleen al het uitzoeken van waar de blokkering afkomstig is …

Veel geluk .

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus moderator vanaf maandag op dit publieke forum zet  reeds in uw forum login profiel (avatar “E” rechts boven - wijzig profiel en bewaar) in het vrije veld “ticket” uw GSMnr, uw SIMnr en de IMEI van het betrokken toestel, aldaar enkel zichtbaar voor Proximus

Ik vermoed dat indien nodig door een Proximus moderator ook zal gevraagd worden uw bewijs van aankoop in winkel xyz over te maken (via een privé bericht of een andere wijze die niet publiek zichtbaar is)

 

Ter info: 

Check GSMa Blacklist - extended info | check-IMEI.net

Reputatie 7
Badge +3

@estersomers 

Kan je in je forum profiel zo veel mogelijk klantgegevens invullen, zodat we kunnen nakijken?

groeten

Tina

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

Reageer