Ik ben vandaag langsg eweest bij Proximus winkel aangezien ik niet meer kan bellen / sms’en of oproepen ontvangen. Er werd gemeld dat mijn toestel veiligheidshalve geblokkeerd is en om Proximus hulpdienst te contacteren. Ik heb dit gedaan en werd niet veel geholpen. Er werd zelfs gezegd dat mijn gsm gestolen kan zijn. Ik heb het aankoopbewijs van de erkende winkel waar ik hem heb gekocht ongeveer een jaar geleden.
Kunnen jullie even checken of jullie verkeerdelijk het IMEI nummer hebben geblokkeerd ?
Groetjes,
Ester
Bladzijde 1 / 1
@estersomers
ter info: hier gaat nu niemand meer reageren van Proximus en tijdens het weekend komen ze ook niet langs.
je zou altijd kunnen proberen via de helpdesk 0800 22 800 of ze u kunnen verder helpen, kan tot 22u . Ook tijdens het weekend kan je de helpdesk opbellen.
Er werd zelfs gezegd dat mijn gsm gestolen kan zijn. Ik heb het aankoopbewijs van de erkende winkel waar ik hem heb gekocht ongeveer een jaar geleden.
Kunnen jullie even checken of jullie verkeerdelijk het IMEI nummer hebben geblokkeerd.
Het rechtzetten van een geblokkeerd IMEI nummer, dat wordt een lange lijdensweg …
Alleen al het uitzoeken van waar de blokkering afkomstig is …
Veel geluk .
In afwachting van een reactie van een Proximus moderator vanaf maandag op dit publieke forum zet reeds in uw forum login profiel (avatar “E” rechts boven - wijzig profiel en bewaar) in het vrije veld “ticket” uw GSMnr, uw SIMnr en de IMEI van het betrokken toestel, aldaar enkel zichtbaar voor Proximus
Ik vermoed dat indien nodig door een Proximus moderator ook zal gevraagd worden uw bewijs van aankoop in winkel xyz over te maken (via een privé bericht of een andere wijze die niet publiek zichtbaar is)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.