Skip to main content

Beste, ik heb onlangs de samung galaxy a52 gekocht. Omdat ik proximus klant ben kon ik genieten van 50 euro cashback en een gratis jbl headset t.w.v. €100. Nu kan ik nergens terugvinden hoe ik aan deze headset moet geraken. Kan iemand mij hiermee helpen?

@ThasjaM 

Vul je in je forumprofiel je klantgegevens verder in?

Dan kan ik laten navragen…

Heb je hierover contact gehad met Samsung zelf?

groeten

Tina

 

Ter info:  Forum Profiel

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….


@ThasjaM

Vul je in je forumprofiel je klantgegevens verder in?

Dan kan ik laten navragen…

Heb je hierover contact gehad met Samsung zelf?

groeten

Tina

 

Ter info:  Forum Profiel

Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

 

Dag Tina

Ondertussen heb in alle gegevens aangevuld.

Ik heb nog geen contact gehad met Samsung.

 

Groetjes

Thasja


@ThasjaM 

probeer jij bij hen ook na te vragen? Heb je bevestiging van de promo gehad?

ik heb het aan onze contactpersoon doorgestuurd om na te vragen

Groeten

Tina


@tina.b Beste Tina,

 

Kan het zijn dat de headphones via EPSAM worden verzonden?

Heb een week geleden een mailtje ontvangen van bpost dat EPSAM hen gekozen heeft voor verzending.

Dit is het retouradres dat ik kan zien:

Return address P A BX VNM EUROPAKET EPSAM, VILVOORDSESTEENWEG 233, 1099 BRUSSEL X, BELGIUM

Staat reeds 7dagen ongewijzigd..

 

Groeten

 


Het pakketje komt inderdaad van EPSAM, dat was bij mij ook zo bij de promotie van de galaxy buds 2 bij de s21. Toen bleef ook de status in de bpost app een tijdje ongewijzigd maar het komt er dus wel aan.


Het pakketje komt inderdaad van EPSAM, dat was bij mij ook zo bij de promotie van de galaxy buds 2 bij de s21. Toen bleef ook de status in de bpost app een tijdje ongewijzigd maar het komt er dus wel aan.

Bedankt voor de positieve noot 😉


@Fred21  Klopt inderdaad wat @tom.vh zegt, net hetzelfde scenario bij een kennis van mij. Het pakje komt er zeker aan. Groetjes, Antonella


Beste,

Vandaag plots een mailtje en 10min. later bpost aan de deur, jawel met de langverwachte headphones 😱.. 3 maanden, verscheidene e-mails en forumberichtjes later dus toch gelukt. Dolgelukkig 😉

Bedankt aan iedereen voor de hulp en big thanks aan het forum team van Proximus (zonder jullie was het niet gelukt) 👍👍👍🥳

@Pat52 @tina.b @AntonellaD @tom.vh 


Reageer