Vraag

Gelieve proximus uit te zetten van mijn Pay&Go

  • 26 November 2021
  • 4 reacties
  • 40 Bekeken

Gelieve de voicemail van mijn Pay & Go nummer af te zetten. Ik heb al 10-tal keren geprobeerd via Myproximus, maar natuurlijk werkt dat niet. Na enkele minuten staat de instelling weer doodleuk op ON. Ik zou een bericht ontvangen, maar dat werkt uiteraard ook niet. Net als de activatie van de SIM, dat werkte ook niet via eID tenzij een herlading. Ik hoef dus niet te onderstrepen hoe goed ik de website van proximus vind. 

Dank om de voicemail alvast uit te zetten. Tis voor een bejaarde vader die daar absoluut niet overweg mee kan en ook nooit in staat is om die gsm binnen die veel te kort ingestelde rinkeltijd op te nemen. Zwak van Proximus dat ze die rinkeltijd voor een Pay & Go niet kunnen (willen) verlengen. Gewoon een commerciële kwestie waarschijnlijk en wat slechte wil.


4 reacties

FYI: Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, bv over wel gsm nummer het gaat...
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen a.s. maandag.  
  
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp via helpdesk kan wel.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @KVa18 ik heb dossier 49719944 opgemaakt voor de achterliggende dienst, we doen het nodige! Groetjes, Heidi

 

Dag Heidi,

De voicemail werd ondertussen correct afgezet.

Mijn dank hiervoor.

Ik veronderstel dat sms berichten niet uitgezet kunnen worden?

Mijn vader op leeftijd wil eigenlijk niks anders dan zelf bellen en gebeld kunnen worden. Al de rest kan ik altijd gaan resetten op zijn uiterst simpele senioren gsm.

Mvg,

Reputatie 7
Badge +3

@KVa18 

inderdaad, SMS kunnen we niet uitzetten

groeten

Tina

Reageer