Ik bestelde op 26 juli de Samsung galaxy fold 5
ik heb de eenmalige betaling gedaan.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Deze werd gestuurd naar een mail dat ik niet ken, tmp@proximus.com
ik had ooit problemen met MyProximus account omdat ik het abonnement heb overgezet van mijn vrouw naar mijn naam. Door inlog problemen heeft Proximus klantendienst waarschijnlijk deze mail gebruikt
mijn probleem nu is dat ik de fold5 besteld heb en de bevestigingsmail daar naartoe verstuurd werd maar ook de instructies voor de galaxy watch 6 en de inruilwaarde
ik heb hierover gisteren contact gehad met Proximus en ik zou de mails ontvangen maar dit is niet gebeurd. Ik heb geen zin om weer dagen of weken over en weer met de Proximus klantendienst te doen dus ik hoop dat jullie dit hier kunnen rechtzetten.
ik heb de galaxy fold 5 besteld omwille van de promotie de galaxy watch 6 en natuurlijk de inruilwaarde. Ik kon dit nergens ingeven of aanduiden bij mijn bestelling
de klantendienst zei me dat ik een mail zou krijgen met instructies hoe ik de galaxy watch 6 en de inruilwaarde moet bekomen