Skip to main content

Ik bestelde op 26 juli de Samsung galaxy fold 5 

ik heb de eenmalige betaling gedaan.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Deze werd gestuurd naar een mail dat ik niet ken, tmp@proximus.com

 

ik had ooit problemen met MyProximus account omdat ik het abonnement heb overgezet van mijn vrouw naar mijn naam. Door inlog problemen heeft Proximus klantendienst waarschijnlijk deze mail gebruikt

 

mijn probleem nu is dat ik de fold5 besteld heb en de bevestigingsmail daar naartoe verstuurd werd maar ook de instructies voor de galaxy watch 6 en de inruilwaarde 

 

ik heb hierover gisteren contact gehad met Proximus en ik zou de mails ontvangen maar dit is niet gebeurd. Ik heb geen zin om weer dagen of weken over en weer met de Proximus klantendienst te doen dus ik hoop dat jullie dit hier kunnen rechtzetten.

 

ik heb de galaxy fold 5 besteld omwille van de promotie de galaxy watch 6 en natuurlijk de inruilwaarde. Ik kon dit nergens ingeven of aanduiden bij mijn bestelling 

 

de klantendienst zei me dat ik een mail zou krijgen met instructies hoe ik de galaxy watch 6 en de inruilwaarde moet bekomen

@hakimam

Hier de info voor  het verkrijgen van de Galaxy Watch6 

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=XTFKZMJKFXH8Z

Hier de info voor inruilwaarde 

https://www.samsung.com/be/promo/proximus-trade-in/

 


@hakimam

Hier de info voor  het verkrijgen van de Galaxy Watch6 

https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=XTFKZMJKFXH8Z

Hier de info voor inruilwaarde 

https://www.samsung.com/be/promo/proximus-trade-in/

 

Dank u!! Sneller dan de klantendienst…

Ook in dit geval heb ik de bevestigingsmail nodig van mijn aankoop want ik moet de factuur aantonen 


@hakimam 

Bij levering van het toestel zit er een bestel bon/verzend nota bij . Deze bevat uw gegevens, aankoopdatum , serienummer ,IMEI-nummer , model enz.. van het aangekochte toestel.  Deze kan je gebruiken voor de registratie bij Samsung.

Normaal gezien stuurt Proximus automatisch ook nog een papieren factuur per post van de aankoop naar je thuisadres zodra het toestel is geleverd.

Voor de originele bevestigingsmail is het wachten op iemand van Proximus zelf hier, deze kunnen hem opnieuw laten verzenden naar het correcte emailadres. ➡️ noteer in je Forum Profiel via     https://nl.forum.proximus.be/settings/profile    (terwijl je ingelogd bent) je klantgegevens (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!


@hakimam

Bij levering van het toestel zit er een bestel bon/verzend nota bij . Deze bevat uw gegevens, aankoopdatum , serienummer ,IMEI-nummer , model enz.. van het aangekochte toestel.  Deze kan je gebruiken voor de registratie bij Samsung.

Normaal gezien stuurt Proximus automatisch ook nog een papieren factuur per post van de aankoop naar je thuisadres zodra het toestel is geleverd.

Voor de originele bevestigingsmail is het wachten op iemand van Proximus zelf hier, deze kunnen hem opnieuw laten verzenden naar het correcte emailadres. ➡️ noteer in je Forum Profiel via     https://nl.forum.proximus.be/settings/profile    (terwijl je ingelogd bent) je klantgegevens (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!


 

Dank u ik zag ook dat ik tijd heb tot september en oktober om dit in orde te brengen dus dat neemt wat zorgen weg

 

nogmaals bedankt


@hakimam  Ik heb het email aangepast. Groetjes


@hakimam  Ik heb het email aangepast. Groetjes

Ik heb mijn bestelling net ontvangen maar ik werd hier wel een serieuze loer gedraaid 

ik heb dit besteld op 27 Juli omwille van de promotie met de galaxy watch 6 en de 200 euro inruilwaarde 

deze promotie was geldig tot 31 juli

 

nu krijg ik mijn bestelling met een factuur dat ik de telefoon besteld heb op 2 augustus. Dit is toch niet proper


Dag @hakimam ik lees in een ander topic dat dit intussen in orde is, ik sluit bijgevolg deze vraag. Groetjes, Heidi