Sinds kort wordt mij wekelijks 4,99 euro + BTW aangerekend door het bedrijf Fugeforge. Ik heb dit abonnement nooit aangegaan.
Wat heb ik ondertussen al gedaan?
- Geprobeerd om het abonement op te zeggen via Fugeforge. In de sms zat een link. Via deze link heb ik het abonnement opgezegd. Ik heb via SMS een bericht teruggekregen (zij het wel in het Frans… terwijl wij Nederlandstalig zijn.
- Ik heb klacht ingediend bij de overheid tegen deze firma en frauduleuze praktijken
- Ik heb via de website van Proximus betalende nummers geblokkeerd.
Ik wil er nu zeker van zijn dat deze 4,99 euro per week zeker niet meer aangerekend wordt op onze Proximus factuur die blijkbaar door het bedrijf Fuzeforge wordt doorbelast. Dit is een dubieus bedrijf (als ik naar alle reacties op internet kijk en naar jullie klachtenpagina) Dus vandaar de concrete vraag: hoe krijgen we onze kosten vergoed en vooral heb ik het nodige gedaan om alle betalende nummers te blokkeren? Ik heb immers gemerkt dat ze via een 8220 nummer werken (en dat valt niet onder de opties die ik nu ingezet heb om te blokkeren) want 8220 nummer is een gratis nummer.
Rechtstreeks bij Fuzeforge zelf klacht indienen hebben we uiteraard ook al gedaan zonder, uiteraard, enige vorm van reactie laat staan, stopzetting van welk abonnement dan ook wij zouden zijn aangegaan.
We horen zeer graag jullie reactie.
Alvast dank.
Peggy