Vraag

Fuze Forge

  • 5 December 2021
  • 5 reacties
  • 726 Bekeken

Sinds kort wordt mij wekelijks 4,99 euro + BTW aangerekend door het bedrijf Fugeforge. Ik heb dit abonnement nooit aangegaan.

Wat heb ik ondertussen al gedaan?

  1. Geprobeerd om het abonement op te zeggen via Fugeforge. In de sms zat een link. Via deze link heb ik het abonnement opgezegd. Ik heb via SMS een bericht teruggekregen (zij het wel in het Frans… terwijl wij Nederlandstalig zijn.
  2. Ik heb klacht ingediend bij de overheid tegen deze firma en frauduleuze praktijken
  3. Ik heb via de website van Proximus betalende nummers geblokkeerd.

Ik wil er nu zeker van zijn dat deze 4,99 euro per week zeker niet meer aangerekend wordt op onze Proximus factuur die blijkbaar door het bedrijf Fuzeforge wordt doorbelast. Dit is een dubieus bedrijf (als ik naar alle reacties op internet kijk en naar jullie klachtenpagina) Dus vandaar de concrete vraag: hoe krijgen we onze kosten vergoed en vooral heb ik het nodige gedaan om alle betalende nummers te blokkeren? Ik heb immers gemerkt dat ze via een 8220 nummer werken (en dat valt niet onder de opties die ik nu ingezet heb om te blokkeren) want 8220 nummer is een gratis nummer.

Rechtstreeks bij Fuzeforge zelf klacht indienen hebben we uiteraard ook al gedaan zonder, uiteraard, enige vorm van reactie laat staan, stopzetting van welk abonnement dan ook wij zouden zijn aangegaan. 

We horen zeer graag jullie reactie. 

Alvast dank. 

Peggy


5 reacties

Rechtstreeks bij Fuzeforge zelf klacht indienen hebben we uiteraard ook al gedaan zonder, uiteraard, enige vorm van reactie laat staan, stopzetting van welk abonnement dan ook wij zouden zijn aangegaan. 

Dan zal er door iemand van het Proximus forumteam hier maandag een klachten dossier opgesteld worden naar fuzeforge toe voor verder onderzoek / rechtzetting 
zoals hier bvb → Fuzeforge | Proximus Forum
Daarom  best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Dank je wel voor je reactie Martin. Hier kan ik al mee verder. Ik heb mijn gegevens vervolledigd en ik hoop zo snel mogelijk contact te hebben met iemand van Proximus. Gr. Peggy

Ik hoop het ook dat Prox Forummedewerkers morgen hier de draad opnemen want op maandag is het meestal druk, enfin we zien wel morgen.

Reputatie 7
Badge +3

@PeggyVB Ik heb een dossier 49762099 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij zullen met de derde partij contant opnemen om de nodige info te verkrijgen.Zij zullen dan ook zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

@Joel M: Oké dank je wel voor je snelle reactie! Ik zie het wel. Gr. Peggy

 

 

 

Reageer