Vraag

esim apple watch 7

  • 13 December 2021
  • 32 reacties
  • 6783 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Reputatie 5
Badge

Igor, ik heb ook een bedrijfsabonnement en dat zal me niet tegenhouden om van provider te veranderen. Ik vind het gewoon abnormaal dat Proximus achter loopt op technologische evoluties waarmee Telenet onmiddellijk mee is….

Reputatie 3
Badge

Zelf heb ik ook een Apple watch 7, maar zonder de e-SIM functionaliteit. Aangezien de telefoon meestal gewoon in m’n zak zit, heb ik die functionaliteit niet echt nodig. Je kunt ook met het horloge telefoneren in die omstandigheden. Feit is wel dat ik, mocht Proximus deze functionaliteit aanbieden (e-SIM hebben ze al hoor, alleen nog niet de functionaliteit om één nummer te gebruiken voor Apple Watch en iPhone), waarschijnlijk wel een Apple Watch mét die functionaliteit gekocht zou hebben. 

Maar ik heb me dus wel eerst geïnformeerd over de mogelijkheden alvorens te kopen. (Van provider veranderen is voor mij geen optie, ten eerste omdat ik dat gewoon niet wil, ten tweede omdat ik een bedrijfsabonnement heb).

FYI: daarom werd ook een ideeënbus gecreëerd waar stemmen kunnen uitgebracht worden zoals bvb hier → Esim / E-sim Proximus | Proximus Forum

maar omtrent esim ondersteuning voor smart watch daar werd nog geen topic voor aangemaakt, als ik mij niet vergis.

Reputatie 5
Badge

Geeft u de vragen en de klachten hieromtrent dan door aan iemand die hierover kan beslissen? En zo ja, wat is dan het CONCRETE  gevolg dat die persoon er dan aan gaat geven?

Reputatie 7
Badge +2

@bartdebondt1 Ik begrijp uw ongenoegen.Nu ik denk persoonlijk dat Proximus niet zo een grote vraag had verwacht.Dus ik hoop dat er snel een oplossing gaat komen.Groetjes,Joel

Reputatie 5
Badge

Beste Joel,

 

Dank voor jouw reactie. Ik vind het bijzonder onprofessioneel van PROXIMUS dat zij haar klanten in het ongewisse laat wat de termijn betreft waarop de esim voor Apple Watch geactiveerd zal zijn. Dit is verre van klantvriendelijk voor de grootste telecomoperator in dit land die daarenboven gefinancierd is met publieke gelden. Ik lees in de chats de frustratie van andere klanten….houden jullie daar dan geen rekening mee? En hoe komt het dat jullie op technologisch vlak zo achter blijven? Is het de bedoeling dat we veranderen van leverancier?

Reputatie 7
Badge +2

@bartdebondt1 Momenteel is die functie spijtig genoeg nog niet mogelijk bij Proximus.Een datum dat het wel mogelijk gaat zijn is momenteel niet gekend.Groetjes,Joel.

Reageer