Beste, ik heb zopas een apple watch 7 aangekocht en 1 van de grote voordelen is dat je je iphone niet meer bij moet hebben...TENMINSTE als je een provider hebt die met esim werkt. Blijkbaar biedt Telenet deze dienst aan voor apple watch en jullie niet. Dat is uiteraard erg frustrerend gezien ik ervan uitgegaan was dat Proximus ook minstens alles kon wat Telenet kon. Ben ik nu verplicht van provider te veranderen? Ik heb namelijk nite voor niets deze apple watch gekocht. Of hebben jullie op korte termijn een oplossing voor mij?
Igor, ik heb ook een bedrijfsabonnement en dat zal me niet tegenhouden om van provider te veranderen. Ik vind het gewoon abnormaal dat Proximus achter loopt op technologische evoluties waarmee Telenet onmiddellijk mee is….
Zelf heb ik ook een Apple watch 7, maar zonder de e-SIM functionaliteit. Aangezien de telefoon meestal gewoon in m’n zak zit, heb ik die functionaliteit niet echt nodig. Je kunt ook met het horloge telefoneren in die omstandigheden. Feit is wel dat ik, mocht Proximus deze functionaliteit aanbieden (e-SIM hebben ze al hoor, alleen nog niet de functionaliteit om één nummer te gebruiken voor Apple Watch en iPhone), waarschijnlijk wel een Apple Watch mét die functionaliteit gekocht zou hebben.
Maar ik heb me dus wel eerst geïnformeerd over de mogelijkheden alvorens te kopen. (Van provider veranderen is voor mij geen optie, ten eerste omdat ik dat gewoon niet wil, ten tweede omdat ik een bedrijfsabonnement heb).
FYI: daarom werd ook een ideeënbus gecreëerd waar stemmen kunnen uitgebracht worden zoals bvb hier → Esim / E-sim Proximus | Proximus Forum
maar omtrent esim ondersteuning voor smart watch daar werd nog geen topic voor aangemaakt, als ik mij niet vergis.
Geeft u de vragen en de klachten hieromtrent dan door aan iemand die hierover kan beslissen? En zo ja, wat is dan het CONCRETE gevolg dat die persoon er dan aan gaat geven?
Beste Joel,
Dank voor jouw reactie. Ik vind het bijzonder onprofessioneel van PROXIMUS dat zij haar klanten in het ongewisse laat wat de termijn betreft waarop de esim voor Apple Watch geactiveerd zal zijn. Dit is verre van klantvriendelijk voor de grootste telecomoperator in dit land die daarenboven gefinancierd is met publieke gelden. Ik lees in de chats de frustratie van andere klanten….houden jullie daar dan geen rekening mee? En hoe komt het dat jullie op technologisch vlak zo achter blijven? Is het de bedoeling dat we veranderen van leverancier?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.