Skip to main content

ik zou graag een domiciliering aanvragen voor mijn mobiel abonnement . Geen idee wat ik ervoor kan doen . Mogelijk online ? 

het is niet voor mijzelf maar voor iemand anders dat ik het vraag 

@nicolas7 Is het dit wat je zoekt hier

@nicolas7  Deze link kan je helpen.

Een vraag over je factuur, aanrekening of betaling? | Proximus

Met een domiciliëring betaal je altijd correct en op de juiste datum. Dus minder administratie en meer tijdswinst!
Een domiciliëring aanvragen is gratis en doe je in een oogwenk.

Wat heb je hiervoor nodig:

• Het rekeningnummer van je Belgische of Europese bankrekening.

Ga als volgt te werk:

1. Via de Proximus+ app? Open de app, tik onderaan op  MyProximus en vervolgens rechtsboven op het  tandwiel. Tik op Factuurinstellingen.
    Via de MyProximus website? Kl ik op onderstaande knop en meld je aan:
    Vraag een domiciliëring aanNieuw venster
    Krijg je geen toegang tot je facturen? Meld je aan als of word beheerderNieuw venster van je account.
  2. Scrol naar beneden tot Domiciliëring.
  3. Vul je juiste Belgische of Europese bankrekeningnummer (IBAN) in.
    Wordt je buitenlandse nummer niet aanvaard, dan is domiciliëring niet mogelijk
  4. Klik op Bevestig. Op de volgende werkdag is de domiciliëring met je bank actief.

Ontbreekt de vermelding Het bedrag wordt van je rekening gehaald op ... op je factuur of in MyProximus, dan moet je het openstaand bedrag nog manueel betalenNieuw venster .

@Luc.M ​@Martin 

het probleem is , ze betaald elke maand via een sms dat word gestuurd (zie foto )

ze heeft geen papieren meer en aan zo'n sms bericht kan je ook je klanten nummer niet zien …

ik vrees dat ze naar de shop moet gaan zeker ? 

mvg 

@nicolas7  Met het opgegeven nummer onder je profiel ben je blijkbaar geen klant bij Proximus. Kun je best ginder vragen bij Orange.

@Luc.M het gaat ook niet over mijzelf maar over mijn vriendin 

zie sms hierboven 

@Karinne het is altijd veiliger (misbruik vermijden) van op een openbaar forum geen privé gegevens te plaatsen , zoals in dit geval het gsm nr van je vriendin, maar wel in je  → ForumProfiel in het veld "Ticket" kun je specifieke privé info vermelden/belangrijk acht i.v.m. de vraagstelling in dit geval het gsmnr van je vriendin bv. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt, kun je dit zelf nog editeren, door onderaan je geplaats bericht van hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

@Martin aangepast 

@Karinne  voor deze klant kan ik dit activeren. Is in orde voor de volgende aanrekening.

@Karinne  Voor jou is dit in orde

@Luc.M heel erg bedankt 

@Karinne  Graag gedaan