Vraag

Dienstverlening Proximus

  • 14 September 2018
  • 6 reacties
  • 277 Bekeken

Beste,
al de hele week bel ik noodgedwongen jullie diensten op te bellen met de melding dat mijn 3 GSM nummers niet werken. (6/7 oproepen per dag!)
Elke keer krijg ik een nieuw verhaal/uitleg te horen en geen keer ben ik vooruit geholpen.
Als klant voel ik mij in de steek gelaten. Het enige wat je te horen krijgt is dat er een case aangemaakt is (nummer 355 415 95) en dat men niet kan zeggen wanneer dit opgelost raakt.
Dienstverlening beneden alle peil.
Graag DRINGEND de nodige hulp!

6 reacties

Goedemorgen, om uit te zoeken wat er mis is met mijn internetverbinding even contact opgenomen met de klantendienst. Tot mijn grote verbazing blijk ik mijn totale maandelijkse volume te hebben gebruikt… Wanneer ik vraag om dan te checken wanneer het grote volume dan gebruikt is word ik doorgestuurd naar een andere operator. 
Die vraagt mijn klantennummer …  Gelukkig heb ik my proximus openstaan en kan ik een factuur openen (zonder aanwijzing vd operator want die kon enkel zeggen dat je dit nr moet kennen??? Telnr is niet voldoende). Wanneer ik mijn klantennr doorgeef vraagt zijboord mijn naam, adres en geboortedatum! EUH?? Waar is dit kruisverhoor voor nodig? Als ik zeg dat mijn geboortedatum wel erg vergezocht is wordt de verbinding gewoon verbroken.

Erg jammer dat de dienstverlening niet meer is zoals het hoort. Een operator die begrijpt dat je problemen hebt is teveel verwacht vrees ik

Reputatie 6
Badge +3

@m.coeckelbergh 

Alvast mijn excuses voor het ongemak. Onze operator zijn vereist een bevesting te doen van identificatie vooraleer er gegevens doorgegeven mogen worden.

 

Als u uw klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, kunnen we langs hier kijken wat er gaande is met de internetverbinding.

Al dagen, weken, maanden, jaren… problemen met prox-tv. ALLES is al meerdere malen uitgelegd, telkens opnieuw… nu zou er een “lasser” moeten komen… wanneer gaat dit nu eindelijk eens hersteld worden… en vraag a.u.b. nu niet opnieuw wat de problemen zijn… zie mijn dossier (als dit al tenminste bestaande is)… By the way: uw facturatie loopt perfect...

Al dagen, weken, maanden, jaren… problemen met prox-tv. ALLES is al meerdere malen uitgelegd, telkens opnieuw… nu zou er een “lasser” moeten komen… wanneer gaat dit nu eindelijk eens hersteld worden… en vraag a.u.b. nu niet opnieuw wat de problemen zijn… zie mijn dossier (als dit al tenminste bestaande is)… By the way: uw facturatie loopt perfect...

Beste MGEY
Ik hoop dat u niet verwacht dat de medewerkers hier een glazen bol hebben en dat ze aan uw pseudoniem (MGEY) onmiddellijk precies weten wie u bent en welke exact uw problemen zijn die u al jarenlang (?) uitlegt (aan wie? telefonisch?).
U kan de moderatoren alvast helpen door uw gegevens in het → ForumProfiel aan te vullen.
Daarvoor moet men ingelogd zijn. De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kan u nog bijkomende informatie vermelden..Wat u daar invult is alleen zichtbaar voor de Proximus medewerkers.
Daarna klikt u onderaan links op "sla wijzigingen op".
Hiermee kan men aan de slag en als nodig kunnen de medewerkers nog verduidelijking vragen.

@Mutlie 

Bedankt.

… ik verwacht geen glazen bol…

profiel is aangevuld

Reputatie 7
Badge +4

@MGEY Ik zie dat er momenteel een afspraak bij onze lassers openstaat om dit probleem op te lossen. Jammer genoeg kampen we op dit ogenblik in sommige regio’s met een achterstand waardoor de wachttijden voor een interventie wat langer oplopen. Je zal zo snel mogelijk gecontacteerd worden door hen om te bevestigen wanneer ze langs komen. We kunnen je momenteel geen duidelijke timing hierover geven. Onze excuses voor het ongemak. 

Reageer