Werd die samenwerking niet on hold gezet ? want het was niet de bedoeling van die samenwerking te finaliseren tegen eind 2013.
, Werd die samenwerking niet on hold gezet ? want het was niet de bedoeling van die samenwerking te finaliseren tegen eind 2013.
Martin, vorige week zijn de antennes en apparatuur van de site 53HST vervangen door Nokia, ik weet niet of site gedeeld is hier
Werd die samenwerking niet on hold gezet ? want het was niet de bedoeling van die samenwerking te finaliseren tegen eind 2013.
Nee Martin
Mededinging seponeert klacht Telenet tegen Proximus en Orange | Het Nieuwsblad
Bergstraat 11 Aalst (waarom er voor Proximus 17 staat is mij een raadsel)
Zendantenneskaart (vlaanderen.be)
is voor zover ik kan inschatten aan gedeelde Orange/Proximus (Nokia) antenne (uiteraard wordt gebruik gemaakt van de eigen frequentiebanden)
In hoeverre deze Nokia antenne reeds effectief operationeel is, is mij evenwel onbekend (conformiteitsattest 28/02/23 mogelijks dus pas eind 08/23 actief na +/- 6 maand)
Proximus medewerkers moeten dienaangaande eventueel na raadpleging van een backend hierop een antwoord kunnen geven
rl Werd die samenwerking niet on hold gezet ? want het was niet de bedoeling van die samenwerking te finaliseren tegen eind 2013.
Nee Martin
Mededinging seponeert klacht Telenet tegen Proximus en Orange | Het Nieuwsblad
Bergstraat 11 Aalst (waarom er voor Proximus 17 staat is mij een raadsel)
Zendantenneskaart (vlaanderen.be)
is voor zover ik kan inschatten aan gedeelde Orange/Proximus (Nokia) antenne (uiteraard wordt gebruik gemaakt van de eigen frequentiebanden)
In hoeverre deze Nokia antenne reeds effectief operationeel is, is mij evenwel onbekend (conformiteitsattest 28/02/23 mogelijks dus pas eind 08/23 actief na +/- 6 maand)
Proximus medewerkers moeten dienaangaande eventueel na raadpleging van een backend hierop een antwoord kunnen geven
ik volg met software de antenne s ,
Rooms-Hofstraat, 9320 Aalst is geswapt , als proximsklant krijg ik op dat adres de node b 4G 401782 is 53RVD.
Een Orange klant krijgt op dat adres (kerkhof Erembodegem )401740.
Dat toont aan dat orange zijn RAN niet deelt , op men foto s staat duidelijk de kast van Nokia
op de foto de swap naar Nokia gedaan, Als Proximus klant kunnen we hier geen gebruik van maken , Het RAN word niet gedeeld of wel loopt er iets fout
op de kast staat ALERE
De Nokia antennes
= reactie van een Proximus moderator afwachten (in dienst ja/neen?)
het betreft voor zover ik kan nagaan wel degelijk dezelfde Nokia antennes
zie hiervoor de betrokken conformiteitsattesten 00114976 voor Orange en 0114540 voor Proximus
o.a. antenne hoogte voor beide is 31.35 m en de azimuths van beide zijn 30/150/270 °
Ik ga ook na binnenkort of site 53HST/ALHST die vorige week geswapt is gedeeld word
Proximus heeft node b 402163. op deze site..
Als Orange het dezelfde node b heeft , delen we nog het RAN.
ik kan bevestigen dat we de site 53HST/ALHST delen met Orange
Posted on 29 August 2023, 21:05
Author1
Jammer dat niemand dit wil opnemen
Mag de operator vrij kiezen of moet het RAN steeds gedeeld worden
Philippe_d
Waarom zou MWingz moeten reageren op jouw mail?
Jij bent toch geen klant van MWingz? Hun klanten zijn Proximus en Orange, met mobiele gebruikers heeft MWingz toch geen relatie?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.