Vraag

Beller hoort mij niet

  • 22 December 2021
  • 3 reacties
  • 830 Bekeken

Reeds geruime tijd gebeurt het dat ik iemand opbel, of door iemand gebeld word, en dat die persoon mij, meestal vrij snel, niet meer kan horen.

Ik kan die persoon wel nog perfect horen.

Ik dacht eerst dat ik dit zeer vervelende probleem enkel thuis had, maar ik heb dit ook op andere plaatsen.

Ik heb ondertussen ook al een nieuw GSM-toestel, met een nieuwe SIM-kaart, dus daar ligt het ook niet aan.

Zeer vervelend (als dit niet ophoudt, zal ik van provider moeten veranderen), dus graag hulp !


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Vermits u het op verschillende plaatsen ondervindt zal dit niet gelinkt zijn aan de antenne waarop u verbonden bent. Zijn er nog personen in de buurt die hetzelfde ervaren ? 

Kan u -ondanks het feit dat gsm en sim al vervangen zijn- toch eens testen met uw simkaart in een andere gsm ? Op die manier kunnen we zien of u het probleem ook met die andere gsm blijft hebben. Ook best eens testen met die andere persoon zijn/haar simkaart in uw gsm-toestel. 

Hallo,

Ik heb ondertussen vanalles geprobeerd, en ik heb de indruk dat het alleen maar erger wordt…

Ik kan geen enkel telefoongesprek meer voeren, niemand hoort me nog.

Kan een andere SIM-kaart een oplossing zijn?

Anders weet ik het niet meer, andere provider waarschijnlijk.

 

Met vriendelijke groeten,

Hans

Reputatie 7
Badge +4

@HansPi Een andere simkaart zou een oplossing kunnen zijn. Om daar zeker van te zijn kan je best de test doen die ik hierboven al voorstelde. Je steekt dan een simkaart van iemand die geen problemen heeft in uw telefoon en uw sim-kaart in de telefoon van die persoon. Op deze manier kan je zien op welk toestel het probleem zich dan voordoet. 

Als het probleem zich dan op dat andere toestel voordoet met uw sim-kaart, kan je best een andere SIM halen in de Proximuswinkel

Reageer