Uit het niets heb ik een mobilus pack, gebruik geen smartphone...
- 1 maand geleden
- 4 reacties
- 137 Bekeken
- Mathys
- New user
- 2 reacties
Ik zie net dat ik Mobilus aangesmeerd kreeg op mijn account, terwijl ik dit helemaal niet gevraagd had. Vorig maand kreeg ik al een brief thuis en dacht gewoon reclame te zijn voor mobiele abonnementen. Ik heb dit nooit gevraagd, alsook beantwoord ik nooit nummers die ik niet ken, ik gebruik nog steeds een oude Blackberry die al meer als 12 jaar meegaat. Dit is dus pure onzin. Ik gebruik alleen televisie en internet op de computer, meer heb ik niet nodig, in die 15 jaar of langer klant zijn.. Is trouwens niet de eerste keer dat er zomaar dingen worden toegevoegd aan mijn account omdat het zogezegd gratis is, zoals een tv bundel, maar achteraf verwijderen ze dat nooit en mag je weer bellen en klagen en ben het allemaal wat beu. Dat dit maar rap opgelost raakt!
Dat was mijn vorige topic die gesloten werd, nochtans nog steeds niet opgelost, nog steeds moet mijn moeder extra betalen. Ik besef dus na een gesprek met mijn moeder dat jullie haar hebben proberen dit aan te smeren, een gepensioneerde vrouw die de taal niet eens goed beheerst, ze heeft alsook geen smartphone, ze gebruikt zelfs geen telefoon. Vind dit toch wel extreem, na wat opzoekingswerk en rondvraging op fora’s te weten gekomen dat jullie dit bij vele zwakke personen proberen (gepensioneerden, mensen die de taal niet goed beheersen, technisch onwetende mensen). Dus ik ga gewoon over naar Telenet, want die brieven die mijn moeder krijgt van jullie is vuil. Van bel naar dit nummer en als ze dat dan 10x probeert gedurende 2 weken neemt er niemand op, ondertussen maar blijven factureren.
Jullie verwijderen dit mobiele abo die wij niet gevraagd hebben nu direct of ik regel het dat mijn moeder bij Telenet terechtkomt. Begin dit wat beu te worden jullie spelletjes.
Geen “alles komt goed” opmerking, geen “blabla”, gewoon doen. Voor eens.