Skip to main content

Hey iedereen,

Sinds 1.5j zie ik niet meer de nummers van inkomende oproepen op mijn mobile, allemaal “Unknown Number”.

In het begin van deze periode ook al simkaart in een PX shop vernieuwd, mensen in de shop stuurden me na het wisselen van de simkaart naar huis met de melding dat ik de helpdesk van PX moest bellen en vragen om te “resetten” omdat zij me niet verder konden helpen. Gebeld met de helpdesk, probleem nog eens uitgelegd en dat was het dan, een maand later nog niet opgelost.

Een jaar geleden me voorgenomen om deze keer niet “af” te geven en bij de helpdesk doorgezet totdat men een “echt” ticket zouden aanmaken naar de technische dienst. Ik moest dan verder wachten op een technieker dewelke me zou bellen. Ik wacht hier 1j later nu nog op.

Ondertussen ook de telefoon vervangen en de simkaart zelfs in een aantal non-smartphones gestoken, zelfde resultaat… Gelukkig bellen de meeste mensen mij via Whatsapp doch ik zou toch graag terug gewoon de nummers van binnenkomende nummers kunnen zien.

Ik vond op dit forum een aantal mensen dewelke in het verre verleden hetzelfde probleem hadden en door community managers / mods succesvol geholpen waren. Helaas lijken deze CMs/mods niet meer op het forum aanwezig.

Kan iemand mij helpen ?

Er zijn wel nog Proximus moderatoren op het forum maar niet de zelfde meer dan jaren geleden, maar die kunnen evenzeer je verder helpen, gewoon op een reactie van hen afwachten.

Best je forum profiel aanvullen en het telefoonnummer vermelden waarmee je dit probleem voorhebt .

PS: gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.


Hey iedereen,

Even een search gedaan op het forum aangaande dit probleem.


https://nl.forum.proximus.be/archieven-2018-56/inkomende-oproepen-anoniem-44427
https://nl.forum.proximus.be/archieven-2019-55/inkomende-oproepen-zijn-anoniem-42128
https://nl.forum.proximus.be/members/sofieke576-56199
https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/inkomende-oproepen-onbekend-50926
https://nl.forum.proximus.be/archieven-2019-55/onbekende-inkomende-oproepen-48388
https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/inkomende-oproepen-onbekend-50122
https://nl.forum.proximus.be/archieven-2019-55/inkomend-oproepen-onbekend-48340
https://nl.forum.proximus.be/archieven-2019-55/inkomende-oproepen-onbekend-46747
https://nl.forum.proximus.be/archieven-2018-56/inkomende-oproepen-zonder-weergave-nummer-pay-go-kaart-46205

https://nl.forum.proximus.be/archieven-2018-56/inkomende-oproepen-anoniem-op-mijn-gsm-46197
https://nl.forum.proximus.be/archieven-2010-2017-44/onbekende-oproepen-op-gsm-41286

 


@Jools Latenight  Ik heb even nagekeken en er staat een optie actief sinds 2019 waardoor dit komt. Zouden we die mogen verwijderen?

 


Over welke optie oid. gaat het precies ? Het gekke is dat ik van deze optie geen problemen had tot in 2020/2021 (?)

Als het "verwijderen" van deze optie geen verdere gevolgen heeft en dit mijn "Unknown Number" probleem oplost dan heb ik hier totaal geen probleem mee!

Alvast bedankt voor de goede zorgen,


Dien ik hier nog iets voor te doen of is er nog informatie benodigd ?

Op dit moment zie ik nog steeds “Unknown Number” doch ik weet niet of er iets gewijzigd is sinds 2d geleden :/

Update ? :)

Wederom, alvast bedankt!


Ik zie dat de “attitude” hier op het forum exact hetzelfde is als op de servicedesk. De kpi zit ‘em in het reageren op incidents, niet in het oplossen ervan… Beschamend!

 

22d geleden sinds originele post, 15d geleden sinds laatste reactie betreffende het probleem.

 

Wederom, wordt er nu iets verwacht van mijn kant of is het gewoon weer van-het-zelfde ?


@Jools Latenight 

Kan je eens uittesten of de oproepen nu wel ‘zichtbaar’ binnenkomen?

 

Geert


@GeertC De oproepen komen nu met ‘zichtbaar’ binnen! Ongelooflijk… Het is nu >1.5 jaar geleden dat ik nog de contacts zag verschijnen… ik wordt er gewoon stil van. Ongelooflijk blij dat U de moeite heeft genomen mijn probleem te verhelpen, mijn dank hiervoor!


@GeertC ik heb het zelfde probleem sinds een 2 maanden zijn al mijn inkomende oproepen ook  anoniem ook van de personen uit mijn opgeslagen contacten, reeds al meerdere malen gebeld met proximus en naar de proximus shop geweest, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd, toevallig hier iemand die mij kan helpen, 

 


Reageer