Hey iedereen,
Sinds 1.5j zie ik niet meer de nummers van inkomende oproepen op mijn mobile, allemaal “Unknown Number”.
In het begin van deze periode ook al simkaart in een PX shop vernieuwd, mensen in de shop stuurden me na het wisselen van de simkaart naar huis met de melding dat ik de helpdesk van PX moest bellen en vragen om te “resetten” omdat zij me niet verder konden helpen. Gebeld met de helpdesk, probleem nog eens uitgelegd en dat was het dan, een maand later nog niet opgelost.
Een jaar geleden me voorgenomen om deze keer niet “af” te geven en bij de helpdesk doorgezet totdat men een “echt” ticket zouden aanmaken naar de technische dienst. Ik moest dan verder wachten op een technieker dewelke me zou bellen. Ik wacht hier 1j later nu nog op.
Ondertussen ook de telefoon vervangen en de simkaart zelfs in een aantal non-smartphones gestoken, zelfde resultaat… Gelukkig bellen de meeste mensen mij via Whatsapp doch ik zou toch graag terug gewoon de nummers van binnenkomende nummers kunnen zien.
Ik vond op dit forum een aantal mensen dewelke in het verre verleden hetzelfde probleem hadden en door community managers / mods succesvol geholpen waren. Helaas lijken deze CMs/mods niet meer op het forum aanwezig.
Kan iemand mij helpen ?