Beantwoord

Activeren VoWifi/VoLTE

  • 21 March 2023
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Hallo iedereen,

 

Ik ervaar hetzelfde probleem als in deze topic 

Gisteren heb ik 2 uren (!!!) gespendeerd op de chat met de klantendienst. Helaas zonder resultaat. Ik sprak met 3 verschillende medewerkers en geen van hen kon VoWifi en VoLTE activeren voor mij. Ze bleven mij maar spammen met informatie die op de website staat en bleven zeggen dat ik VoWifi en VoLTE zelf moest activeren op mijn toestel (Samsung Galaxy A54). Op mijn toestel is echter alles correct ingesteld (met de SIM-kaart van mijn werk in het toestel werkt alles prima). Kan iemand alsjeblief VoWifi en VoLTE activeren op mijn privé-nummer? Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Lovely_Winter 21 March 2023, 15:37

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

@Lovely_Winter

Tip: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om je hiermee verder te helpen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, in dit geval hier het nummer waarover je vraag gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

@Martin Bedankt voor de tip! Ik heb mijn privé telefoonnummer nu ook toegevoegd in het veld “ticket”.

 

Reputatie 6
Badge +3

@Lovely_Winter ik heb de opties nog eens geactiveerd op uw abonnement. Dit kan enkele uren duren eer het gebruikt kan worden. Best na 17u uw toestel eens herstarten.

@YorickP Dankjewel! Het werkt 😊