Vraag

Activeren VoWiFi en VoLTE



Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Sepulveda Fijn te horen dat het opgelost is. Bedankt voor de feedback. 

Reputatie 2
Badge

@DaisyS Stavaza: sim1 na een nachtje nog geen vowifi.

Hallo,

Ik heb hulp nodig met de activatie van Vowifi op mijn nummer. Gistereen werd dat blijkbaar geactiveerd voor mij, maar ik heb nog steeds geen Vowifi.

Alvast bedankt!

Reputatie 2

Hallo,

Kan er iemand mij helpen om VoWifi te activeren?Via klantendienst lukt het niet,ze sturen mij wat linken door die ik al meermaals tevergeefs geprobeerd heb.Wa

FYI: Dinsdag komt er iemand die van Proximus zelf is terug langs op het forum en daarom indien nog niet gebeurd, best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reageer