Skip to main content

Probleem met bellen via wifi, dat niet werkt op toestel Samsung S23FE van mijn echtgenote. Op dit toestel staat alles juist ingesteld, zoals op mijn oude Samsung, waarop het wel werkt. Heb al een paar keer contact gehad met de klantendienst. Functie bellen via wifi zou op het (pay and go) nummer van mijn echtgenote nog niet actief zijn. Casenummer is aangemaakt, ze zouden terugbellen, maar niets meer van gehoord. Vandaag nog eens contact gehad met de klantendienst maar nu sturen ze door naar de winkel om data te activeren. Dus antwoord totaal naast de kwestie. Hopelijk hier meer geluk.

@Peter 3300  moeste je in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" dit casenummer nog niet vermeld hebben, dan best daar ook toevoegen voor de Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Peter 3300  moeste je in je → ForumProfiel in het veld "Ticket" dit casenummer nog niet vermeld hebben, dan best daar ook toevoegen voor de Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Bedankt voor de info. Is gedaan.

Activatie op dit nummer is nog steeds niet gedaan. Sinds aanmaak van casenummer, niets meer van gehoord.

Reageer