Dat is al een oud zeer dat al af en toe aangekaart werd maar blijkbaar is dat Proximus hun strategie, en of het bij de concurrentie wel langere rinkeltijden kunnen ingesteld worden daar heb ik geen ervaring mee.
Antonella,
wat voor zin heeft het om de voicemail uit te schakelen. U begrijpt het dus niet.
Bewoners in een woonzorgcentrum zijn nu niet echt opgegroeid met een GSM en nu moeten ze 15 sec maken dat ze hun GSM vastnemen en op het juiste knopje drukken. Doen ze dit na die 15 sec dat kunnen we ze niet bereiken omdat de lijn bezet is omdat ze te laat heeft opgenomen. Je moet eens proberen om te zeggen, zonder telefoon, dat ze eerst moet toe leggen.
Dus bewoners in een woonzorgcentrum blijven opgesloten in tijden van corona maar Proximus kon wel meer belwaarde, meer data en gratis films geven maar aan de bewoners in een woonzorgcentrum zijn opnieuw vergeten.
Er is een heel groot verschil tussen opnemen met een vasttoestel en opnemen met een GSM. Bij een vasttoestel neem je de hoorn op. Zo simpel is dit en moeilijker mag dit voor sommige bewoners in een woonzorgcentrum niet zijn.
Het is gewoon onwil van proximus waardoor dit onmogelijk is
Een oude strategische keuze zodat je meer moet terugbellen en dus kosten maken op je kaart.
Dit kan tellen qua klantonvriendelijkheid.
Heet dit niet gewoon discriminatie ?
Met een abonnement kan je de beltijd verlengen met een betaalkaart niet.
Is er daar een technische verklaring voor want ik vind dit niet correct !
@micheleke 18307 Dus zoals @AntonellaD bedoeld. als je de voice mail uitschakeld blijft het rinkelen en is er tijd genoeg om op te nemen.
Bedankt Luc maar ik vind mijn GSM nummer niet op de My proximus app producten
Ik vermoed dat (voorlopig) de enige manier om een mailbox uit te schakelen via een Proximus medewerker zal moeten gebeuren
Op dit en het Fr forum zijn diverse berichten dienaangaande terug te vinden
P.S.
Voor een /per Pay&Go dient een apart MyProximus account te worden aangemaakt (en onder producren is althans bij mij voice mail aan/uit mogelijkheid voorhanden - niet getest of het werkt evenwel)
@wimmer en als je belt met die gsm naar:
#122#
zie je hem dan ook niet?
PS: via je deze link → Producten | Proximus P&G als je inlogt met de logins van je myproximus account van deze simkaart, zou je het nummer moeten zien staan
en voicemail aan en uit via deze link → Producten Opties | Proximus P&G
Alle providers zouden voor mobiele telefonie met of zonder abonnement een lange beltijd moeten instellen vooral voor senioren.
Diegene die dan voicemail wil moet dit dan maar aan een medewerker vragen die te activeren/deactiveren. Instellen lukt online bijna nooit.
Ik gebruik dual sim en ik moet zeggen dat Telenet beter scoort op vlak van zaken te regelen dan proximus. Het lijkt mij inderdaad een strategie, laten terugbellen met pay and go is duurder en je kan je inderdaad afvragen of dit eerlijke praktijken zijn, persoonlijk denk ik van niet.
Misschien eens voorleggen aan de overheid om dit alsnog af te dwingen?
Het blijft natuurlijk niet juist dat je moet kiezen tussen voice mail en een aanvaardbare beltijd !
Een van de vele minpunten van Proximus ….
@wimmer is het zo gelukt
@wimmer en als je belt met die gsm naar:
#122#
zie je hem dan ook niet?
PS: via je deze link → Producten | Proximus P&G als je inlogt met de logins van je myproximus account van deze simkaart, zou je het nummer moeten zien staan
en voicemail aan en uit via deze link → Producten Opties | Proximus P&G
Geweldig de voicemail van mijn vrouw werd inactief via de app opmijn GSM. Zij kreeg zelfs geen bericht.... Privacy????
@wimmer Indien het niet lukt om de voicemail uit te schakelen via MyProximus, noteer dan even het betrokken gsm-nummer in jouw profielgegevens. Dan doen we het nodige. Groetjes, Antonella
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
De schande is dat mijn gegevens er in staan!
Dus graag mijn voicemail uitschakelen en die van mijn vrouw terug activeren. Nog correcter zou zijn mijn beltijd te verlengen zonder mijn voicemail te in activeren!
@wimmer In jouw profielgegevens staat enkel een vaste lijn nummer genoteerd. Via dit nummer kan ik niet op zoek gaan naar Pay&Go-nummers. Dus graag de betrokken gsm-nummers noteren in jouw profiel zodat we het nodige kunnen doen. Laat me weten zodra je dit hebt gedaan. Groetjes, Antonella
In mijn profiel staat het juiste GSM nummer. We hebben al jaren geen vast nummer meer. Als je me een mail stuurt toon ik dit via schermafdruk
@wimmer Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Als je verdere hulp wenst, lees ik het wel.
Groetjes, Antonella
Antonella, ik neem aan dat we spreken over de app Myproximus want rechtsboven onder mijn logo staat geen instellingen. Bij mijn account staat wel degelijk mijn naam ( beheerder) met daar wel degelijk mijn GSM nummer . Maar heeft dit dovemansgesprek zin? Contacteer me aub
@wimmer Nee, ik heb het over de profielinstellingen op het Forum, waar we nu allebei opzitten, en waar ik 2x heb uitgelegd hoe je de gegevens moet toevoegen. Groetjes, Antonella
Antonella je hebt misschien 2 x uitgelegd hoe ik een profiel moet aanpassen maar stond erbij dat het over dit forum ging ??? Mijn GSM staat nu op dit forum maar hoe weet je daarmee wat het GSM nummer van mijn vrouw is waarvan ik de webmail uitschakelde dankzij een bug in jullie waardeloze Myproximus app ? Ik kan natuurlijk ook via de privacy commissie gaan .
Andermans GSM straffeloos aanpassen ik denk niet dat ze daarmee lachen. Jij wel ?
@wimmer De voicemail op jouw nummer werd uitgeschakeld. Gelieve het nummer van jouw vrouw toe te voegen in het veldje ‘ticket’. Groetjes, Antonella
het GSM nummer van mijn vrouw staat in Ticket. Je werkt duidelijk voor Proximus : de klantvriendelijkheid druipt er gewoon af. Alle gegevens die je vraagt kan je zelf vinden.
Bedankt voor je “inzet”
Graag ook melden aan jullie TD dat de interventie van jullie technieker vorige vrijdag hier niet hielp. Proximus Pick app werkt nog steeds niet. Kan veel programma’s niet casten krijg regelmatig zwarte schermen etc. Bedankt voor het melden
@wimmer De voicemail van jouw vrouw heb je gisteren zelf uitgeschakeld via de MyProximus app. Dat werd dus niet door Proximus uitgevoerd en jouw privacy werd dus ook niet geschonden. De activatie van de voicemail is lopende.
Het spijt me heel erg dat ik je via deze weg en ons telefoongesprek niet duidelijk heb kunnen maken dat we ons op het forum wel inzetten voor onze klanten.
De technische dienst is verwittigd en je zal worden opgebeld.
Groetjes,
Antonella