Ik heb deze vraag al verschillende malen weggelegd bij een Proximus winkel, en op de klantendienst maar tot op heden heeft nog niemand mij kunnen helpen.
Eénmaal heeft iemand op het forum dit opgelost, maar kort hierna was alles terug bij het oude.
Blijkbaar staat er een instelling of parameter bij mijn nummer niet correct.
Ik heb een 5G compatibel toestel (iphone 14 pro) met een abonnement waar 5G inbegrepen is, maar toch krijg ik nooit 5G bereik op mijn toestel. Ook niet in gebieden waar er 5G bereik is, en mijn partner op haar toestel wel 5G heeft op hetzelfde moment.
Vaak is het 4G signaal ook van povere kwaliteit.
Alle instellingen op de telefoon staan correct, maar waarschijnlijk is er in de instellingen van mijn abonnement (intern bij Proximus) iets verkeerd aan- of afgevinkt.
Onlangs werd geprobeerd om een nieuwe sim-kaart te gebruiken, maar dit heeft het probleem ook niet opgelost.
Zou iemand mij hier kunnen verder helpen aub?
Bedankt alvast!