Vraag

5G unlimited premium abonnement

  • 12 August 2020
  • 29 reacties
  • 455 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 1

Heb de nord nochtans via de Proximus webshop gekocht en ze worden ook met abonnement verkocht.dan zou het vreemd zijn moest prox niet 5G ondersteuning geven voor dat toestel

Het is niet zeker dat de lijst up to date is er zijn er nog die dit opgemerkt hebben, maar inderdaad het is afwachten op het officieel antwoord van iemand van Proximus zelf.

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat er vandaag geen Proximus-mdewerkers meer langs zullen komen op dit publieke forum

Uiteraard kunt u op uw sim-kaart X met abo Y een Mobilus Unlimited 5G laten activeren 

Ik vrees evenwel dat vermits het betrokken toestel OnePlus Nord niet in de 5G portofolio van Proximus zit u voorlopig geen gebruik zult kunnen maken van “5G light” van Proximus 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_device_finder/particulieren/toestellen/winkel.html#?connectivity=5G&page=1

https://www.gsmarena.com/oneplus_nord-10289.php

Toegegeven het betrokken toestel ondersteunt de op dit ogenblik in de 5G light faze betrokken frequentiebanden (2100 en 3700)

→ =

het betrokken abo Mobilus 5G Unlimited is voor uw toestel OnePlus Nord zeker bruikbaar op 4G/LTE, wat de bruikbaarheid op 5G light zelf betreft kan enkel Proximus u een klaar en duidelijk antwoord verschaffen

 

Ik vermoed dat alleen net zoals voor 4G dat ook voor 5G een setting moet gebeuren zodat je met deze sim op 5G kunt, maar als de prox medewerkers hier langskomen zullen we het wel vernemen of het klopt wat ik zeg :wink:

Reageer