Beantwoord

5G incoontje gaat weg na 2sec

  • 19 November 2023
  • 31 reacties
  • 366 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

ik heb sinds een paar dagen  een tweede 5G abonnement(het duurste) en nieuwe Samsung  S23+ 5g

slaag er niet i, om op 5G te geraken , 1 a 2 seconden  nadat het icoon er is gaat het weer naar 4G

Op identiek  de zelfde plaats  heb  ik met men Samsung S20 5G vaak een paar minuten lang  5G

als ik men  smartphones naast elkaar leg is duidelijk 

De klanten dienst zegt  me letterlijk  het 5G icoon is maar een indicatie , kan zijn dat je zelf geen 5G is het icoon er wel is  

met software zie ik dat ik thuis op s20 5g vaak op 3500 mhz zit 5G

Op S23 5G  800/1800 mhz neen zelf geen 2100 mhz.

Volgens de klantendienst is simkaart goed geactiveerd

icon

Beste antwoord door Michael V 28 November 2023, 11:47

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@MADI Heel vervelend en jammer om te horen dat ze zo reageerden in de shop, hiervoor alvast mijn excuses!

Alsook kan ik bevestigen dat er wel sites zijn in Aalst die 5G uitzenden, nog niet overal maar het grootste deel al wel. 

Reputatie 3
Badge +2

mrm@MADI Heel vervelend en jammer om te horen dat ze zo reageerden in de shop, hiervoor alvast mijn excuses!

Alsook kan ik bevestigen dat er wel sites zijn in Aalst die 5G uitzenden, nog niet overal maar het grootste deel al wel. 

ik heb  met alles wat ik willen uitleggen  dat we wel 5G hebben zelfs in de shop te  Aalst en twee  smartphone s naast elkaar gelegd en hij wou er niet naar kijken , hij liet me dan een document tekenen waar ik  beweer dat we in aalst 5G hebben en dat niet werk op S23,  en stuurde met grote tegenzin  de s23 naar een repair. Als ik het toestel weer krijg en het is niet in orde dan ga naar de ombudsdienst  , ik betaal 50 Euro per maand abo geld,  en betaalde 1195 euro voor het toestel .Jammer dat er mensen zijn die hun werk niet ernstig nemen en de klant als een leugenaar zien . Nee nog eens nergens in Aalst hebben we 5G. ging hij nog eens herhalen, ik vroeg ga eens naar onze website  netwerkdekking 5G en je zal zien  dat we het wel hebben, meer een paar weken terug zijn de antennes hier vervangen en 4 dagen later kreeg ik een sms van proximus dat we nu ook van 5G kunnen genieten , en nog was het niet waar.

Reputatie 5
Badge +2

@MADI  Laat je weten als je het toestel terug krijgt of het werkt.

Reputatie 3
Badge +2

ja ik laat dat zeker weten

Reputatie 3
Badge +2

Men S23+   is terug van de herstel dienst en daar hebben ze geen fout in hardware of software kunnen vaststellen .

Gisteren was ik gesprek met  Samsung die me een paar stappen liet doen in de software  en service provider maar er is  geen oplossing.

Wil er nog iemand kijken of voor 0471823567  het juist segment is aangevinkt.

Mobile Unlimited

Reputatie 3
Badge +2

@MADI  Laat je weten als je het toestel terug krijgt of het werkt.

goede middag ,

Neen het probleem is er nog steeds

Gisteren had ik contact met mensen van samsung  , ze hebben me vragen gesteld van instellingen  en ze  en konden ook niet denken wat er fout loopt

ik heb dus op S23  5G 1800 LIGHT  versie

op de Note 20 heb ik 5G 3500  op dezelfde locatie en zelfde tijd

verbonden met onze site 53OLV OVOLV  , de antennes zijn twee maand geleden daar  vervangen en vana f dan hebben 5G 3500

Is men toegang tot 5G volledig in orde ?

Mobile Unlimited

Dank om dat nog eens willen na tezien .

 

Reageer