ik heb sinds een paar dagen een tweede 5G abonnement(het duurste) en nieuwe Samsung S23+ 5g
slaag er niet i, om op 5G te geraken , 1 a 2 seconden nadat het icoon er is gaat het weer naar 4G
Op identiek de zelfde plaats heb ik met men Samsung S20 5G vaak een paar minuten lang 5G
als ik men smartphones naast elkaar leg is duidelijk
De klanten dienst zegt me letterlijk het 5G icoon is maar een indicatie , kan zijn dat je zelf geen 5G is het icoon er wel is
met software zie ik dat ik thuis op s20 5g vaak op 3500 mhz zit 5G
Op S23 5G 800/1800 mhz neen zelf geen 2100 mhz.
Volgens de klantendienst is simkaart goed geactiveerd
Bladzijde 1 / 2
@MADI Laat je weten als je het toestel terug krijgt of het werkt.
goede middag ,
Neen het probleem is er nog steeds
Gisteren had ik contact met mensen van samsung , ze hebben me vragen gesteld van instellingen en ze en konden ook niet denken wat er fout loopt
ik heb dus op S23 5G 1800 LIGHT versie
op de Note 20 heb ik 5G 3500 op dezelfde locatie en zelfde tijd
verbonden met onze site 53OLV OVOLV , de antennes zijn twee maand geleden daar vervangen en vana f dan hebben 5G 3500
Is men toegang tot 5G volledig in orde ?
Mobile Unlimited
Dank om dat nog eens willen na tezien .
Men S23+ is terug van de herstel dienst en daar hebben ze geen fout in hardware of software kunnen vaststellen .
Gisteren was ik gesprek met Samsung die me een paar stappen liet doen in de software en service provider maar er is geen oplossing.
Wil er nog iemand kijken of voor 0471823567 het juist segment is aangevinkt.
Mobile Unlimited
ja ik laat dat zeker weten
@MADI Laat je weten als je het toestel terug krijgt of het werkt.
mrm@MADI Heel vervelend en jammer om te horen dat ze zo reageerden in de shop, hiervoor alvast mijn excuses!
Alsook kan ik bevestigen dat er wel sites zijn in Aalst die 5G uitzenden, nog niet overal maar het grootste deel al wel.
ik heb met alles wat ik willen uitleggen dat we wel 5G hebben zelfs in de shop te Aalst en twee smartphone s naast elkaar gelegd en hij wou er niet naar kijken , hij liet me dan een document tekenen waar ik beweer dat we in aalst 5G hebben en dat niet werk op S23, en stuurde met grote tegenzin de s23 naar een repair. Als ik het toestel weer krijg en het is niet in orde dan ga naar de ombudsdienst , ik betaal 50 Euro per maand abo geld, en betaalde 1195 euro voor het toestel .Jammer dat er mensen zijn die hun werk niet ernstig nemen en de klant als een leugenaar zien . Nee nog eens nergens in Aalst hebben we 5G. ging hij nog eens herhalen, ik vroeg ga eens naar onze website netwerkdekking 5G en je zal zien dat we het wel hebben, meer een paar weken terug zijn de antennes hier vervangen en 4 dagen later kreeg ik een sms van proximus dat we nu ook van 5G kunnen genieten , en nog was het niet waar.
@MADI Heel vervelend en jammer om te horen dat ze zo reageerden in de shop, hiervoor alvast mijn excuses!
Alsook kan ik bevestigen dat er wel sites zijn in Aalst die 5G uitzenden, nog niet overal maar het grootste deel al wel.
ik ben naar de shop geweest en ze gelovende me niet , de verkoper gaf met uit voor leugenaar omdat ze op de plaats dat ik Aalst nog nergens 5G actief hebben ik weet 8 site waar ze 5G3500 actief hebben waar mee ik met s20 overal 3500 heb met de S23 nergens op die 8 sites , hij heeft de s23 opgezonden voor nazicht
Als ik het goed begrijp bekomt u op een plaats X 5G op band n78 (3500 MHz) met een S20 maar niet met een S23+, maar daarentegen wel 5G met deze S23+ in andere banden zoals bv. n3 (1800 MHz)
Vermits de settings bij Proximus blijkbaar ok zouden zijn, lijkt het mijns inziens opportuun ook best eens te rade gaan bij Samsung support dienaangaande
= Er is duidelijk iets mis met deze S23+ (fabricagefout)
In hoeverre Proximus voor nazicht/herstelling van Samsung-toestellen onder garantie beroep doet op Samsung zelf of een 3e partij is mij evenwel onbekend
ik heb me deze voormiddag aangeboden in de shop in Aalst,
Het minste dat ik kan zeggen is dat de medewerker mijn verhaal niet geloofd
wij hebben waar u woont nog geen 5G ,zeker niet aan de hoge snelheid
ik kan technisch aantonen dat wel zo is , ik werd als een leugenaar gezien
ook toonde ik het verschil aan tussen men twee smartphones met zelfde abonnement
en nog wou men mij niet ernstig nemen, ik ga drie weken men smartphone missen en volgens de medewerker zullen ze er niets aan doen ,intussen betaal ik 50 euro abonnement , Op nog geen 50 meter van de shop hebben we sinds een maand 5G 3500 MHZ en toch wou de medewerker met niet geloven ik heb met de S20 5G 3500 mhz aan de site s 53OLV 53BNS 53ASZ 53JOB 53IIZL 53RZA 53GRM
Dank voor u raad en hulp
@MADI Nee hoor dit is niet nodig, wat je best wel mee neemt is het aankoopbewijsje voor je garantie indien ze dit nodig zouden hebben.
@MADI Dan lijkt het mij toch aan het toestel te liggen. Dan raad ik je aan om hier terug mee naar de winkel te gaan en desnoods te laten nakijken.
moet ik daar een ticket nummer voor hebben
@MADI Dan lijkt het mij toch aan het toestel te liggen. Dan raad ik je aan om hier terug mee naar de winkel te gaan en desnoods te laten nakijken.
Wat kan ik nu nog doen ?
ik heb een volledige reset gedaan van S23 , maar het probleem blijft.
Gevaarlijk? Hoe bedoel je? Je kan er niets mee kapot maken, als je dat bedoelt. Alleen zal je achteraf weer alles moeten instellen naar je wensen en alle gegevens en apps importeren/overzetten, dat is het grootste nadeel. Dit kost alleen wat tijd en moeite. Software fouten worden door zulke reset dikwijls opgelost, hardware fouten is iets anders natuurlijk. Ik raad je wel aan om na de reset eerst 5G te testen. Als er hardwarematig toch iets zou schelen en het toestel moet vervangen of gerepareerd worden heb je niet voor niets veel tijd erin gestoken. Restet gedaan het probleem blijft
Gevaarlijk? Hoe bedoel je? Je kan er niets mee kapot maken, als je dat bedoelt. Alleen zal je achteraf weer alles moeten instellen naar je wensen en alle gegevens en apps importeren/overzetten, dat is het grootste nadeel. Dit kost alleen wat tijd en moeite. Software fouten worden door zulke reset dikwijls opgelost, hardware fouten is iets anders natuurlijk. Ik raad je wel aan om na de reset eerst 5G te testen. Als er hardwarematig toch iets zou schelen en het toestel moet vervangen of gerepareerd worden heb je niet voor niets veel tijd erin gestoken.
zou het helpen om s23 naar de fabriek instellingen te brengen , of is dat te gevaarlijk ?
ik heb de nieuwe simkaart die de s23 met 0471823567 het 5G probleem heeft
als ik deze simkaart 2100459990xxx in de s20 steek heb ik 5G 3500 MHZ. onmiddellijk
wijzig de sim terug 4G 1800 5G 1800
Dus de sim die mee kreeg werkt goed
@MADI Als je deze nummer en deze simkaart in je vorig toestel steekt heb je geen enkel probleem? Of had je met je vorige nummer geen problemen?
Indien het enkel in je nieuw toestel een probleem is lijkt het mij eerder een toestel probleem te zijn.
@MADI Over welke nummer gaat het exact?
0471******
graag voor verder nazicht
@MADI Over welke nummer gaat het exact?
Drie abonnementen waar onze klanten kunnen kiezen de lichte versie 5G in mobile Easy en Mobile Maxi voor men beide nummers heb ik Mobile unllimited waar niet allen de gebruikte data onbeperkt is maar ook de snelheid , deze heb ik op men S20 wel maar niet op de S23 waar ik het probleem ervaar met het nieuwe toestel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.