Vraag

14 dagen bedenktijd na aankoop.

  • 26 March 2021
  • 7 reacties
  • 721 Bekeken

Hoi.

 

Ik heb enkele dagen geleden online via de proximus site een smartphone met abbo besteld.  En ik heb gezien dat er een 14 dagen bedenktijd van toepassing is.  Hoe gaat dit concreet in zijn werk.

 

Stel dat ik de nieuwe smartphone na enkele dagen toch niet is wat ik ervan verwachtte. Kan ik dat aanspraak maken op die 14 dagen bedenktijd?  Of kan je enkel van dit recht gebruik maken als de doos nog verzegeld is?


This topic has been closed for comments

7 reacties

je kan volgens mij moeilijk iets beoordelen dat in de doos blijft steken, maar de prox forummedewerkers kunnen een officieel antwoord geven, zodat je zeker bent, als ze hier de draad opnemen (in het weekend komen ze hier niet langs)

Bump 😊

Reputatie 7
Badge +3

@Curtricias  In geval van herroeping moet het toestel in goede staat terug worden bezorgd aan Proximus. De doos hoeft niet verzegeld te zijn. Als er schade aan het toestel wordt vastgesteld, zal de verbrekingsvergoeding worden aangerekend. Groetjes, Antonella

En wat wordt onder schade verstaan? Een krasje? Of grotere mankementen?

Reputatie 7
Badge +3

@Curtricias  Het toestel moet in dezelfde staat terug worden bezorgd aan Proximus als dat jij deze ontvangt, dat is dus in nieuwstaat. Groetjes, Antonella

een krasje is uiteraard ook schade.

Idd. Lijkt me allemaal ook heel logisch. Alvast bedankt voor de antwoorden!