Sticky

In verband met factuurvragen


Reputatie 7
Badge +6
  • Wim
  • Community Manager
  • 1037 reacties
Bericht aan de Proximus Forum Community

We merken op dat velen het sub forum "Facturen" gebruiken om uw factureringsproblemen aan te kaarten. Dit kan logisch lijken omdat vragen op het forum door Proximus-agenten behandeld worden, maar het doel van een forum is om hulp tussen gebruikers mogelijk te maken, wat voor factureringsproblemen bijzonder moeilijk is. Het is immers bijna altijd nodig om uw persoonlijke gegevens in te zien om de situatie uit te klaren, wat alleen mogelijk is door de tussenkomst van een agent. Bovendien zijn geldkwesties vaak een gevoelig onderwerp en geven we er de voorkeur aan deze niet publiekelijk bekend te maken.

We begrijpen dat dit kan zorgen voor frustratie, omdat onze agenten niet altijd op het Forum aanwezig zijn of met andere onderwerpen bezig zijn en daarom niet altijd snel genoeg kunnen ingrijpen naar ieders wens.

Om uw factureringsproblemen op te lossen en de frustratie te verminderen, willen we u andere digitale contactkanalen aanbieden die geschikter zijn dan het Forum:

Facebook Messenger
Twitter
Onze Chat : U wordt doorverbonden als er een agent beschikbaar is. We raden u aan om de pagina regelmatig te vernieuwen, de beschikbaarheid kan op elk moment veranderen.

Dit alles neemt natuurlijk niet weg dat we hulp blijven aanbieden op het Forum, maar het lijkt ons beter u naar deze kanalen door te verwijzen voor factureringsproblemen.

Vergeet ook niet dat we veel
FAQ’s over factuur en betalingen hebben. Misschien is er al een oplossing of verklaring voor uw probleem of vraag.

2 Reacties

Beste Wim,
Het feit dat U deze post op het forum moet plaatsen zou bij jullie duidelijk moeten maken dat er "room for improvement" is inzake klantcommunicatie.
U verwijst naar Twitter, chat, Messenger voor factuur gerelateerde vragen, -klachten, -opmerkingen,...
Dit is mooi, maar misschien wil uw klant gewoon een melding per mail overmaken? Misschien alleen al omdat Uw klant tijdens de openingsuren van jullie supportdiensten (hoe laat ook) niet in de mogelijkheid is om live te gaan chatten.
Ikzelf worstel al enkele jaren met een klacht, heb al diverse van jullie kanalen geprobeerd, dus geloof me ik weet hoe onbereikbaar en doof jullie kunnen zijn.
Je post heeft wel resultaat gehad, want ik wou nu ten einde raad, mijn verhaal hier op het forum doen, doch jij hebt me overtuigd een ander kanaal te zoeken.
Reputatie 7
Badge +5
TUI: om de lijst te vervolledigen heb je ook nog een online formulier "mail ons" mogelijkheid door een flow te volgen op > klik hier

Reageer