Vraag

Diensten via derden

  • 7 January 2018
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

Ik heb deze week 2 x een betaling via derden ontvangen waarvan ik niets weet. Volgens de verkoper in de Proximus winkel heb ik ergens op een link geklikt die me automatisch een abonnement aansmeert.
Ik heb de verkorte nummers gedeactiveerd maar die heb ik weer moeten activeren omdat ik sommige nummers nodig heb zoals voor de lijn enz. De sms van 8846 kreeg ik telkens als mijn 4G aanzette als ik op mijn werk was. Mijn dochter heeft net hetzelfde gehad als ze op haar werk tijdens de middag pauze haar 4 G aanzette. Ik heb nu via STOP deze abonnement kunnen opzeggen maar ze staan wel op mijn factuur en voor iets waar ik niets aan heb.
Hoe kan ik dit in het vervolg ontwijken en hoe krijg ik mijn geld terug?🤔

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Ter info
https://www.proximus.be/support/nl/id_sscs_3rd_party/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/bij-wie-kunt-u-terecht-over-diensten-door-derden.html?v1=shorturl&v6=mcommerce#
Nummer of app - Leverancier - E-mail -Telefoon - Details
8846 -Accent Jobs For People - helpdesk@houseofhr.be- +32 51 460 530

Ik zie evenwel niet direct het verband tussen 8846 en Gamestore/Gamesmarket
&
Misschien de betrokken 02/290... nummers bellen en uw geld terugeisen (indien u zich niet op betrokken toepassingen hebt ingeschreven
Indien geen overeenkomst bereiken kunt eventueel klact neerleggen bij
ombudsman telecom: http://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36
en/of
ethische commissie telecom: http://www.telethicom.be/nl/

Reageer