Nieuw

zenderaanbod tv-opties

  • 11 November 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
  1. Zoals het nu is: op de infopagina van extra tv-packs staan vermeldingen zoals “20 exclusieve zenders, “bekroonde films”, “topwedstrijden”...enz.  met dan uiteraard daaronder meteen het knopje “ik ga er voor”. Ik ga er echter niet voor zonder precies te weten WELKE zenders ik extra krijg. Zeker omdat ik in het basispakket nog steeds (!) naar BBC in SD moet kijken wil ik weten of de extra BBC-zenders in het aanbod zitten en HD zijn. Maar dat lijkt nogal een gezoek dus: Google open, beginnen zoeken en klikken tot ik dan toch ergens het aanbod van zenders van Pickx Mix NL zie staan.
  2. 2. Zoals het zou kunnen zijn: op de info pagina gewoon het gedetailleerd aanbod van zenders per tv-pack vermelden i.p.v. de vage termen zoals “20 extra boeiende zenders” enz…
  3. Meer algemeen: jullie verliezen jullie communicatie in te veel hippe marketing, fancy kleurtjes en logo’s maar op de duur zie je door de bomen het bos niet meer. Back to simplicity a.u.b.

1 reactie

TUI: hier vind je een overzicht van zenders en in de TV opties (die je kunt aan- of uitklikken )

→ Pickx Tv zenders - Belgische en buitenlandse zenders | Proximus

Reageer