Nieuw

Winkel City 2 Brussel

  • 19 February 2020
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

Reputatie 2

Als je de klanten de keuze geeft om geholpen te worden in het Frans, het Engels of het Nederlands : dan zou het misschien wel een goed idee zijn om de klant dan effectief te behelpen in zijn/haar taal van keuze.

Ik gaf zaterdag aan dat ik in het Nederlands wou geholpen worden, maar de verkoper sprak enkel Frans. Ik kan nu wel goed mijn Frans en ik kan wel goed mijn plan trekken in het Frans, maar wanneer het gaat om technische zaken en specificaties, dan toch wel liever in mijn moedertaal.

Dit kan toch niet ??


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Nounourske De taalinstellingen op jouw klantennummer staan op Nederlands. Alvast mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Mijn opmerking betreft de service IN de winkel. De verkoper kon me niet helpen in het Nederlands terwijl we wel onze taalkeuze moeten ingeven bij het binnenkomen in de winkel. Wat voor nut heeft het om te zeggen dat ik in het Nederlands geholpen wil worden als de verkoper geen Nederlands spreekt.

Reputatie 7
Badge +4

We betreuren dit te lezen, maar men gaat in de shops altijd proberen om de klant zo snel mogelijk te helpen.
Als de NL verkoper op dit moment in gesprek was kan het inderdaad zijn dat een collega gaat invallen (om te zorgen dat u niet te lang moet wachten).
We geven dit alvast nog even door.

Reageer