mijn voorstel is, proximus je wilt de grootste zijn maar je loopt wel achter
want alle concurrenten hebben visual voicemail
https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/de-ideeenbus-hoe-werkt-het-47912
Groetjes,
Antonella
Idd, dit moet toch niet zo moeilijk zijn om dit in jullie systeem te implementeren ?
Dit zou echt een fameuze meerwaarde zijn aan jullie hedendaags aanbod! ;-)
is er al nieuws wanneer dit er komt?
Kom net van en andere provider en mis dit enorm!
Ik dacht dat dit nog altijd in testfase vertoevde
hopelijk is het er snel
Is er al meer nieuws hieromtrent ???
Werd al vaker voorgesteld, de business case is vrees ik niet sterk genoeg.
Sinds vandaag ben ik van Orange overgestapt naar Proximus, gezien mijn werkgever hier een account heeft. Zo enorm was mijn teleurstelling toen ik de nieuwe SIM in de iPhone stak en ineens al mijn Visual Voicemail berichten verdwenen waren.
Dan heb ik gebeld naar de klantendienst en die vertelde me dat dit niet door Proximus werd ondersteund. Nog grotere teleurstelling tot gevolg.
Ik lees hier dat er sterke vraag naar is, en terecht. Nu ik geen toegang meer heb tot Visual Voicemail is dit een echte handicap in mijn dagelijkse activiteiten en zorgt dit voor een sterk nadeel.
Nu toch even afwegen om zelf te zorgen voor een eigen abonnement bij Orange en sterker presteren of het te laten bij Proximus. De kost van een abonnement is namelijk tegenwoordig niet meer de grootste struikelblok.
Komt hier ooit reactie van Proximus op?
#visualvoicemail #Orange #Proximus #dontfallbehind
Sinds vandaag ben ik van Orange overgestapt naar Proximus, gezien mijn werkgever hier een account heeft. Zo enorm was mijn teleurstelling toen ik de nieuwe SIM in de iPhone stak en ineens al mijn Visual Voicemail berichten verdwenen waren.
Dan heb ik gebeld naar de klantendienst en die vertelde me dat dit niet door Proximus werd ondersteund. Nog grotere teleurstelling tot gevolg.
Ik lees hier dat er sterke vraag naar is, en terecht. Nu ik geen toegang meer heb tot Visual Voicemail is dit een echte handicap in mijn dagelijkse activiteiten en zorgt dit voor een sterk nadeel.
Nu toch even afwegen om zelf te zorgen voor een eigen abonnement bij Orange en sterker presteren of het te laten bij Proximus. De kost van een abonnement is namelijk tegenwoordig niet meer de grootste struikelblok.
Komt hier ooit reactie van Proximus op?
#visualvoicemail #Orange #Proximus #dontfallbehind
hi Pieter
tot op heden hebben we hier nog geen echte info over
Sinds vandaag ben ik van Orange overgestapt naar Proximus, gezien mijn werkgever hier een account heeft. Zo enorm was mijn teleurstelling toen ik de nieuwe SIM in de iPhone stak en ineens al mijn Visual Voicemail berichten verdwenen waren.
Dan heb ik gebeld naar de klantendienst en die vertelde me dat dit niet door Proximus werd ondersteund. Nog grotere teleurstelling tot gevolg.
Ik lees hier dat er sterke vraag naar is, en terecht. Nu ik geen toegang meer heb tot Visual Voicemail is dit een echte handicap in mijn dagelijkse activiteiten en zorgt dit voor een sterk nadeel.
Nu toch even afwegen om zelf te zorgen voor een eigen abonnement bij Orange en sterker presteren of het te laten bij Proximus. De kost van een abonnement is namelijk tegenwoordig niet meer de grootste struikelblok.
Komt hier ooit reactie van Proximus op?
#visualvoicemail #Orange #Proximus #dontfallbehind
hi Pieter
tot op heden hebben we hier nog geen echte info over
Beste Jonathandr,
Alvast bedankt voor het antwoord.
Betekent dit dan zoveel als: “staat niet op de agenda”?
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_vowifi/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/b-cr-vowifi.html
Hallo Proximus ?
Dit kan toch niet dat deze aanvragen zo genegeerd worden ?
Het is simpelweg aftands om met zo een primitieve voicemail systeem te werken…
Het kan toch niet dat Proximus hier niet aan het werken is, zeker voor business klanten is dit echt een big fail en een reden om bij de concurrentie te gaan kijken…
Proximus, wordt wakker!!!!
11 maanden geleden was het antwoord er wordt aan gewerkt maar nog geen datum beschikbaar
11 maanden geleden was het antwoord er wordt aan gewerkt maar nog geen datum beschikbaar
Hallo Proximus ???
hi
hi
Een jaar geleden wist een moderator nog te zeggen dat dit in ontwikkeling was...
Enkele weken geleden overgestapt naar Proximus en schrok me kapot dat visual voicemail ineens verdwenen was van mijn telefoon. Vandaag eens gebeld naar de klantendienst. De dame aan de lijn had er nog nooit van gehoord. Dat vond ik al een kwalijke zaak. Zij had navraag gedaan bij haar ‘coach’ en wist me vervolgens te vertellen dat ze ‘denkt’ dat Proximus dat niet aanbiedt. Toen ik haar zei dat op dit forum in januari 2020 gesteld werd dat Proximus eraan werkte, maar nog geen datum had, kon ze daar verder niets op antwoorden. Nuttig zo’n klantenservice waar je met je technische vragen terecht kan…
Visual voicemail bestaat al sinds 2007. Ik heb bij twee verschillende providers in België (Mobile Vikings en Base) daar inmiddels al jarenlang gebruik van gemaakt. Ik denk dat zowat iedere provider het al aanbiedt. Maar bij Proximus hebben ze er letterlijk nog nooit van gehoord...
Ik overweeg om na een paar weken alweer over te stappen naar toch weer een andere provider. Want als ik dit hierboven lees, heb ik niet de indruk dat dat rap gaat goed komen bij proximus.
ik vrees inderdaad dat je zal moeten overstappen want in een paar weken tijd zou het mij ten zeerste verwonderen dat het al zou geïmplementeerd zijn!
Het is onbegrijpelijk dat hier nog steeds geen gebruik van wordt gemaakt. Als klant gericht bedrijf is dit zo een klantvriendelijke service waar proximus tenminste nog een op een positieve manier commercieel mee zou kunnen uitpakken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.