Nieuw

Nl forum - bestand toevoegen in bijlage aan een bericht - cfr Fr forum



Toon eerste bericht

45 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik zie toch nog altijd geen bijlage. 

De enige oplossing is dan om een printscreen te maken van bvb uw tekst en dan in het bericht een afbeelding zetten. Dat heb ik hierboven een paar keren geprobeerd en dat lukt. Als het natuurlijk een lange tekst is van 100 blz ben je wel een aantal uren bezig. 

Dan maar een webpagina beginnen en een link zetten naar een bepaalde pagina. Kan dat nog gratis bij Proximus? 

Of klant worden van het franstalige forum. 

Morgen is het wel 8 mei en dat is wapenstilstand na WO II. We gaan maar de wapens stoppen zeker. 

zonder mondmasker ook :smiley:

Reputatie 6
Badge +2
Dit is mijn beste vriend, hij heeft me dat uitgelegd. En nu schrijf ik me definitief uit op dit forum. Voor mijn eigen veiligheid.

 

Reputatie 6
Badge +2

Opletten met mondmaskers, er zit misschien een gangster acbter!

Reputatie 6
Badge +2

🙂

 

Reputatie 6
Badge +2

 

Reputatie 6
Badge +2

Wel een mooi bloemeke he!

Reputatie 6
Badge +2

 

mss was er daar al eerder vraag naar dan bij ons, wie weet, maar dan is het natuurlijk wel raar dat ze dit dan niet aanpassen voor beiden, alhoewel ik er niet van verschiet :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +3

Een beetje onhandig alternatief is gebruik maken vaan een gratis online opslagdienst en dan de link plaatsen. Wel vreemd dat die optie enkel maar actief is voor de forummedewerkers en niet voor ons gebruikers en ook dat er een verschil is met de Franstalige community. Dat zou uniform moeten zijn.

ja dat is ook waar maar omdat ik dat zelf nog niet gemankeerd had, vandaar mijn vraag.

Reputatie 7
Badge +4

Het is/zal in elk geval eenvoudiger zijn dan telkens screenshots te moeten maken om een bestand/document/… als afbeelding te kunnen bijvoegen

wordt dat eigenlijk veel gebruikt dan ?

Reputatie 7
Badge +4

Het is/zal in elk geval eenvoudiger zijn dan telkens screenshots te moeten maken om een bestand/document/… als afbeelding te kunnen bijvoegen

 

Indien de oplossing - zoals ik zie/vermoed - erin bestaat het Fr-forum aan te passen zodat ook aldaar geen bestanden meer kunnen toegevoegd worden, zijn we uiteraard minder of niet tevreden

Edit:

gisteren vrijdag 30/04 niet, vandaag zaterdag 1/5 terug mogelijk een bestand toe te voegen op het Fr-forum

Hoe duidelijker we het maken hoe beter hé 😉

Reputatie 7
Badge +4

@Martin dank u 

 

Reputatie 7
Badge +4

ik kan @Martin enkel gelijk geven … is zichtbaar op Fr forum maar niet op het Nl forum… (zelfs niet in  het deel meer opties)

@Charlotte.D wij zien dit attachment symbool niet 

 

Reputatie 7
Badge +4

Dit werkt toch: 

Als je op het attachment (zie geel) drukt kan je toch bijlages gaan toevoegen? 

NL en FR forum hebben dezelfde instellingen. Dus zou me verbazen dat NL iets niet kan wat FR wel kan. 

Reageer