Nieuw

Nl forum - bestand toevoegen in bijlage aan een bericht - cfr Fr forum


Reputatie 7
Badge +4

In tegenstelling tot het Fr forum is het blijkbaar enkel mogelijk een link of een mediabestand toe te voegen in bijlage aan een bericht

Voorgesteld wordt om zoals op het Fr forum ook gewone bestanden (word, excell, text, ...) toe te laten in bijlage aan een bericht


45 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dit werkt toch: 

Als je op het attachment (zie geel) drukt kan je toch bijlages gaan toevoegen? 

NL en FR forum hebben dezelfde instellingen. Dus zou me verbazen dat NL iets niet kan wat FR wel kan. 

@Charlotte.D wij zien dit attachment symbool niet 

 

Reputatie 7
Badge +4

ik kan @Martin enkel gelijk geven … is zichtbaar op Fr forum maar niet op het Nl forum… (zelfs niet in  het deel meer opties)

 

Reputatie 7
Badge +4

@Martin dank u 

Hoe duidelijker we het maken hoe beter hé 😉

Reputatie 7
Badge +4

Het is/zal in elk geval eenvoudiger zijn dan telkens screenshots te moeten maken om een bestand/document/… als afbeelding te kunnen bijvoegen

 

Indien de oplossing - zoals ik zie/vermoed - erin bestaat het Fr-forum aan te passen zodat ook aldaar geen bestanden meer kunnen toegevoegd worden, zijn we uiteraard minder of niet tevreden

Edit:

gisteren vrijdag 30/04 niet, vandaag zaterdag 1/5 terug mogelijk een bestand toe te voegen op het Fr-forum

wordt dat eigenlijk veel gebruikt dan ?

Reputatie 7
Badge +4

Het is/zal in elk geval eenvoudiger zijn dan telkens screenshots te moeten maken om een bestand/document/… als afbeelding te kunnen bijvoegen

ja dat is ook waar maar omdat ik dat zelf nog niet gemankeerd had, vandaar mijn vraag.

Reputatie 6
Badge +3

Een beetje onhandig alternatief is gebruik maken vaan een gratis online opslagdienst en dan de link plaatsen. Wel vreemd dat die optie enkel maar actief is voor de forummedewerkers en niet voor ons gebruikers en ook dat er een verschil is met de Franstalige community. Dat zou uniform moeten zijn.

mss was er daar al eerder vraag naar dan bij ons, wie weet, maar dan is het natuurlijk wel raar dat ze dit dan niet aanpassen voor beiden, alhoewel ik er niet van verschiet :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +2

 

Reputatie 6
Badge +2

Wel een mooi bloemeke he!

Reputatie 6
Badge +2

 

Reputatie 6
Badge +2

🙂

 

Reputatie 6
Badge +2

Opletten met mondmaskers, er zit misschien een gangster acbter!

Reputatie 6
Badge +2
Dit is mijn beste vriend, hij heeft me dat uitgelegd. En nu schrijf ik me definitief uit op dit forum. Voor mijn eigen veiligheid.

 

zonder mondmasker ook :smiley:

Reputatie 6
Badge +2

Ik zie toch nog altijd geen bijlage. 

De enige oplossing is dan om een printscreen te maken van bvb uw tekst en dan in het bericht een afbeelding zetten. Dat heb ik hierboven een paar keren geprobeerd en dat lukt. Als het natuurlijk een lange tekst is van 100 blz ben je wel een aantal uren bezig. 

Dan maar een webpagina beginnen en een link zetten naar een bepaalde pagina. Kan dat nog gratis bij Proximus? 

Of klant worden van het franstalige forum. 

Morgen is het wel 8 mei en dat is wapenstilstand na WO II. We gaan maar de wapens stoppen zeker. 

ik denk niet dat het de bedoeling is dat je een boek van 100 blz verstuurt tenzij het ene is van WO ll is :slight_smile:

Reputatie 6
Badge +2

Denk vooral maar aan WO II vandaag 8 mei. Soms vraag ik me wel af waarom jij vaak pogingen onderneemt om Proximus aan te sporen om niets te doen aan de hoop problemen. Je zou ze beter aansporen om hun spullen te verbeteren. Straks kan ik een boek schrijven vzn 100 blz over de dingen die niet goed gaan.

En ik ondervind reeds enkele dagen problemen bvb bij het aanklikken van de link recente actieve topics. Die pagina wordt niet gevonden.

 

Denk je nu echt dat ik daar tegen ben dat je kunt een bijlage insluiten op het NL talig forum, ik vind het trouwens maar logisch en normaal dat je dit zou kunnen en zeker als het op het FR forum wel kan waarom dan eigenlijk niet voor het NL talig forum, zelfs Chalotte.D van Proximus was er van verwonderd dat het hier niet kon  aangezien zij zegt “Dus zou me verbazen dat NL iets niet kan wat FR wel kan.“ en daar ben ik 100% mee eens.
En dat zal ook wel door haar doorgegeven geweest zijn daar twijfel ik zelf niet aan. 

En wees maar heel gerust bij ons zal zeker WOII niet vergeten worden, zeker na al de straffe verhalen van mijn Pa, trouwens de kaars brandt hier nu al bij ons.

Reputatie 7
Badge +4

En ik ondervind reeds enkele dagen problemen bvb bij het aanklikken van de link recente actieve topics. Die pagina wordt niet gevonden.

Werd door @euronamur reeds aangekaart op het Fr-forum (voor recent & help anderen), blijkbaar werkt het (nu toch) wel bij mij op Nl en Fr 

 

En ja blijkbaar zijn er sinds diverse maanden toch niet  direct onoverkomelijke Nl-Fr verschillen:

zo kon ik destijds gewoon Nl → Fr kiezen en omgekeerd om op het betrokken forum terecht te komen 

het resultaat ervan sinds ergens in de 2e helft 2019 is: niet bestaande pagina

 

Vermits er 50 stemmen nodig zijn om (misschien) tot implementatie over te gaan zullen we misschien toch nog geduld moeten oefenen …. :innocent:

 

Dat is toch niet vereist om 50 stemmen te halen voor zoiets dat de logica zelf is, want hoeveel ideeën hebben hier al 50 stemmen gehaald, als het een goed idee is kunnen ze bij Proximus toch ook wel beslissen zonder die 50 denk ik dan zo….

Reageer