Geïmplementeerd

ENJOY

  • 17 October 2019
  • 39 reacties
  • 1805 Bekeken

Reputatie 3

Sorry maar waarom Enjoy. Ik heb al meerdere mensen over de vloer gehad die dit dus totaal niks vinden .Waarom niet gewoon het oude systeem behouden waarbij de mensen iets kunnen kiezen waar ze wat aan hebben.

Ik ga nergens naar toe en vond de optie om films te kijken perfect of eventueel een GSM aan te kopen maar nu laten jullie ons dus compleet in de steek.

Er is niks enjoyable aan enjoy voor velen van ons

 


39 reacties

Reputatie 5
Badge +2

ik zie enkel de twee items deals en experiences, niet de surprises

Reputatie 5
Badge +3

Neen Martin, via sms heb ik vernomen dat er een gratis cadeau film word aangeboden.

In de shop bij films zie ik idd een rubriek enjoy cadeau films staan, doch met een beperkt aanbod!

Bij mij staat er gewoon Enjoy Cadeau films en heb daaromtrent geen sms ontvangen, maar nog niks te merken van Enjoy Surprises.

Reputatie 5
Badge +2

op 20 december een mail gekregen met pickx nieuws en daar stond ook die cadeau films vermeld en nog eens mijn bonus films maar niets over surprises

ook een sms gehad over de cadeau films, met het pover aanbod

Reputatie 7
Badge +1

op 20 december een mail gekregen met pickx nieuws en daar stond ook die cadeau films vermeld en nog eens mijn bonus films maar niets over surprises

ook een sms gehad over de cadeau films, met het pover aanbod

Aan alle forum leden prettige feestdagen en een gelukkig 2020 🥳 Helemaal niets aangehad, geen sms of mail. Weet je wat een mooi surprise zou zijn. Keuze mogelijkheden van gratis of Krant, All sports, Family pack, Netflix etc. Dan zou PX ons als klant pas verrassen 😉🤗👍

@Martin, dat weet ik maar er komt 1 onderdeel bij namelijk Suprises. Kijk maar op het topic Enjoy. En dit binnen 2 weken. Ben heel benieuwd. Hoop hetzelfde principe als in Nederland bij Ziggo/Vodafone.

Die twee weken zijn inmiddels al voorbij. En nog niets van ze gehoord. As usual.

Reputatie 7
Badge +1

Had niets aders verwacht 🤔😉

Reputatie 7
Badge +1

Hallo iedereen! 

 

Naar aanleiding van een topic in ons FR forum, die 50 votes heeft verzameld, wil ik jullie graag hetvolgende met jullie delen:

 

Allereerst kregen we vaak de vraag of er Proximus producten beschikbaar zijn via Enjoy? Het antwoord hierop is Ja, absoluut!
Momenteel is Enjoy verdeeld in 2 onderdelen: Enjoy! Deals en Enjoy! Experiences.

In het Enjoy! Deals gedeelte, hebben we promoties voorzien voor onze bestaande klanten! Proximus producten hebben we ondertussen vernieuwd en naar aanleiding van Black Friday was er bvb. een Samsung TV-promo voor € 99.

 

 

We hebben ook een gezamenlijk aanbod toegevoegd voor Black Friday, van toepassing op zowel bestaande als nieuwe klanten.

We krijgen vaak de vraag van onze bestaande klanten die ook willen meegenieten van ‘specials’ die onze nieuwe klanten ontvangen. Wij kunnen natuurlijk niet alle nieuwe klantvereisten aan onze ‘oudere’ trouwe klanten, maar wij hebben jullie vraag doorgegeven aan het Enjoy! Team en zij zullen toekomstige ‘specials’ toevoegen in onze Enjoy! Deals.

 

Tot slot kondig ik graag exclusief op dit forum aan dat er binnenkort een nieuw Enjoy! Onderdeel zal gelanceerd worden, namelijk: Enjoy! Surprises!

Deze ‘surprises’ zullen klanten belonen door hen extra voordelen in hun packs te geven: Gratis pack voor beperkte tijd, verhoging van het data abonnement, gratis films om uit te kiezen in de catalogus. Deze producten worden soms ‘willekeurig’ en soms op een ‘gerichte’ manier gebracht. (Normaal) binnen de 14 dagen lanceren we de Enjoy! Surprises met een kleine verrassing voor al onze klanten.


Dus om kort even samen te vatten: Enjoy zal veel Proximus-Producten bevatten. Specials in de Enjoy! Deals, beloningen in de Enjoy! Surprises. De visie is niet langer om kortingen op de rekening aan te bieden, maar om onze klanten gratis meer voordelen te bieden op al onze bestaande producten en diensten!

 

Aarzel zeker niet om ons jullie feedback door te geven hierover. 

 

Het Forum Team

 

We zijn 1 maand verder. Weet al iemand van het Forum team hoe het met Enjoy Surprises zit wat voor 2 weken geleden belooft was 🤔😉🤗

Reputatie 7
Badge +1

Hallo iedereen! 

 

Naar aanleiding van een topic in ons FR forum, die 50 votes heeft verzameld, wil ik jullie graag hetvolgende met jullie delen:

 

Allereerst kregen we vaak de vraag of er Proximus producten beschikbaar zijn via Enjoy? Het antwoord hierop is Ja, absoluut!
Momenteel is Enjoy verdeeld in 2 onderdelen: Enjoy! Deals en Enjoy! Experiences.

In het Enjoy! Deals gedeelte, hebben we promoties voorzien voor onze bestaande klanten! Proximus producten hebben we ondertussen vernieuwd en naar aanleiding van Black Friday was er bvb. een Samsung TV-promo voor € 99.

 

 

We hebben ook een gezamenlijk aanbod toegevoegd voor Black Friday, van toepassing op zowel bestaande als nieuwe klanten.

We krijgen vaak de vraag van onze bestaande klanten die ook willen meegenieten van ‘specials’ die onze nieuwe klanten ontvangen. Wij kunnen natuurlijk niet alle nieuwe klantvereisten aan onze ‘oudere’ trouwe klanten, maar wij hebben jullie vraag doorgegeven aan het Enjoy! Team en zij zullen toekomstige ‘specials’ toevoegen in onze Enjoy! Deals.

 

 

Aarzel zeker niet om ons jullie feedback door te geven hierover. 

 

Het Forum Team

 

We zijn 1 maand verder. Weet al iemand van het Forum team hoe het met Enjoy Surprises zit wat voor 2 weken geleden belooft was 🤔😉🤗

@Charlotte.D. Zie bovenstaand. Is hier al iets meer over bekend. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon

Reputatie 2

enjoy zou ook toegankelijker moeten worden voor zwaar zorgbehoevende mensen. met de punten kon je een film gratis kijken. nu uitjes heb ik niets aan omdat ik te ziek ben. ik vind dit geen leuke vervanging . in mijn “wereld” zijn er meer die erover klagen.

Reputatie 6
Badge +2

Ik wil de 17 gratis films die ik nu al heb vergaard gerust weg geven bvb aan zorgbehoevende mensen. 

Reputatie 2

Hallo iedereen! 

 

Naar aanleiding van een topic in ons FR forum, die 50 votes heeft verzameld, wil ik jullie graag hetvolgende met jullie delen:

 

Allereerst kregen we vaak de vraag of er Proximus producten beschikbaar zijn via Enjoy? Het antwoord hierop is Ja, absoluut!
Momenteel is Enjoy verdeeld in 2 onderdelen: Enjoy! Deals en Enjoy! Experiences.

In het Enjoy! Deals gedeelte, hebben we promoties voorzien voor onze bestaande klanten! Proximus producten hebben we ondertussen vernieuwd en naar aanleiding van Black Friday was er bvb. een Samsung TV-promo voor € 99.

 

 

We hebben ook een gezamenlijk aanbod toegevoegd voor Black Friday, van toepassing op zowel bestaande als nieuwe klanten.

We krijgen vaak de vraag van onze bestaande klanten die ook willen meegenieten van ‘specials’ die onze nieuwe klanten ontvangen. Wij kunnen natuurlijk niet alle nieuwe klantvereisten aan onze ‘oudere’ trouwe klanten, maar wij hebben jullie vraag doorgegeven aan het Enjoy! Team en zij zullen toekomstige ‘specials’ toevoegen in onze Enjoy! Deals.

 

 

Aarzel zeker niet om ons jullie feedback door te geven hierover. 

 

Het Forum Team

 

We zijn 1 maand verder. Weet al iemand van het Forum team hoe het met Enjoy Surprises zit wat voor 2 weken geleden belooft was 🤔😉🤗

@Charlotte.D. Zie bovenstaand. Is hier al iets meer over bekend. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon

nog steeds niets voor zorgbehoefde klanten. :(

alleen op betaling

Reputatie 2

@Martin, dat weet ik maar er komt 1 onderdeel bij namelijk Suprises. Kijk maar op het topic Enjoy. En dit binnen 2 weken. Ben heel benieuwd. Hoop hetzelfde principe als in Nederland bij Ziggo/Vodafone.

Die twee weken zijn inmiddels al voorbij. En nog niets van ze gehoord. As usual.

idd.

Reputatie 2

Sorry maar waarom Enjoy. Ik heb al meerdere mensen over de vloer gehad die dit dus totaal niks vinden .Waarom niet gewoon het oude systeem behouden waarbij de mensen iets kunnen kiezen waar ze wat aan hebben.

Ik ga nergens naar toe en vond de optie om films te kijken perfect of eventueel een GSM aan te kopen maar nu laten jullie ons dus compleet in de steek.

Er is niks enjoyable aan enjoy voor velen van ons

 

daar heb je groot gelijk in .en ook er wordt niets aan gedaan. dat is het ergste 1maal je klant bent wordt je in de kou gezet.

Reageer