Wat is hier aan de hand? Wat moet ik doen?
Beste antwoord door M_016
Bekijk origineelWat is hier aan de hand? Wat moet ik doen?
Beste antwoord door M_016
Bekijk origineelWanneer krijg je die melding en is dit als je met je browser aan het surfen bent?
Is dit thuis dat je dit voor hebt of ergens anders als via een WiFi hotspot werkt.
phishing pop-up venster???
Of mss zoiets ?
Thuis als ik naar mijn GDATA ga kijken of alles in orde is staat er dit:
Ik had hier deze week een medewerker van Proximus en heb de vraag gesteld maar hij kon mij niet helpen.
zie de uitleg wat je kan doen:
G DATA, Onveilig draadloos netwerk (WH)
Staat WPA2 beveiliging op in je bbox3 als je surft naar http://192.168.1.1 en User wachtwoord invult die je vindt op een sticker van je bbox.
Staat WPA2 beveiliging actief in je bbox3.
Zoek in het Windows-zoekvenster op 'wifi'. Klik bij de zoekresultaten op 'Wi-Fi-instellingen wijzigen'. Klik onder het kopje Wi-Fi op het netwerk waarmee je verbonden bent. Achter 'beveiligingstype' moet WPA2 staan.
&
ter info
G DATA, Onveilig draadloos netwerk, Windows 10 Help (windowshelp.nl)
indien WPA2 WiFi key actief is op uw Bbox en uw apparatuur (laptop, ...) , dient u zich in principe tot nader order geen zorgen te maken
Ik heb nu pas het nodige gedaan mijn excuses voor het late antwoord. Ik heb het antwoord van M_016 toegepast.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.