Skip to main content
Vraag

Wifibooster Flex Pack


Beste,

 

Volgens de door jullie opgestuurde brief wordt onze huidig abonnement automatisch omgeschakeld naar het nieuwe flex pack.

Een gratis wifi-booster zou inbegrepen zijn in dit pack en kan aangevraagd via proximus.be/wifibooster. Wanneer ik hier naartoe surf en een booster wil bestellen, rekent men 2,49 maandelijkse kosten aan. Ik kan nergens aanduiden dat wij reeds over een flex pack beschikken.

 

Kunnen jullie ons hiermee verder helpen?

 

Wij vermoeden dat ons pack sinds 1 december omgeschakeld is? Op de brief stond geen data vermeld.

 

Alvast bedankt!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

Martin
  • 34061 reacties
  • 1 december 2020

fyi: wifi booster is alleen gratis bij flex packs met vaste telefonie is het zo’n pack die je hebt.

Moest het dan toch niet lukken kunnen de ⌘-medewerkers je verder helpen als ze hier langskomen


  • Motivator
  • 24 reacties
  • 17 december 2020

Dezelfde vraag hier.

In myProximus is nu te zien dat we effectief overgeschakeld zijn naar een Flex Pack (met vaste telefonie).
Volgens de ontvangen brief van een goede maand geleden kunnen we dus nu met de nieuwe Flex pack genieten van een gratis WiFiBooster.
Als je echter de link aanklikt die in de brief staat om te bestellen, krijg je enkel de mogelijkheid om te huren voor 2.49 EUR/maand. Nergens is er een aanduiding dat dat niet zal aangerekend worden.

Hoe kan je dus die gratis wifibooster bestellen ?

Alvast bedankt


Martin
  • 34061 reacties
  • 17 december 2020

FYI: Als de proximus forumedewerlers hier morgen terug langskomen kunnen ze dit verder in orde brengen 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 18 december 2020

@fo9900 De decoder V7 gaat geleverd worden door bpost op 23/12/20.De labels voor retour van de oude decoder gaat u via mail ontvangen.Zie ook altijd spam of junkmail.Groetjes,Joel


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 18 december 2020

@MichelS De decoder V7 gaat geleverd worden door bpost op 23/12/20.De labels voor retour van de oude decoder gaat u via mail ontvangen.Zie ook altijd spam of junkmail.Groetjes,Joel


  • Motivator
  • 24 reacties
  • 18 december 2020

@Joel M : kan u misschien toelichten wat het verband is tussen de vervanging van onze decoder (die nu gaat gebeuren) en de gevraagde wifibooster ? In het bevestigingsdocument zie ik nog niets ivm wifibooster? Alvast bedankt


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 18 december 2020

@MichelS@fo9900 Jullie hadden ook recht op een V7 decoder.Deze gaan jullie de 23ste ontvangen.Nadien gaan we ook zorgen voor de Wifibooster.Excuses voor de verwarring. Groetjes, Joel


  • Motivator
  • 24 reacties
  • 18 december 2020

Ok, prima. Dat maakt het een stuk duidelijker. :relaxed:
Alvast bedankt voor de tussenkomst.


  • Motivator
  • 24 reacties
  • 21 december 2020

@Joel M : vandaag bericht gekregen dat er effectief een wifibooster op komst is maar ook een nieuwe modem en nieuwe decoders. Dat is meer dan verwacht/gehoopt… ;-) Thx.
(gelukkig hebben we niet veel opnames die we nog moeten bekijken want al het oude materiaal moet op 11/1 blijkbaar al teruggestuurd zijn...)


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 mei 2021

Wij hebben ook al enkele maanden omgeschakeld en geen booster gekregen.. zou iemand dat voor ons ook even kunnen nakijken.  Bedankt alvast!


Martin
  • 34061 reacties
  • 11 mei 2021

FYI: deze moet inderdaad aangevraagd worden want in de algemen voorwaarden onder proximus.be/flex staat o.a. het volgende :

Wi-Fi Booster: de klant heeft recht op een Wi-Fi Booster in zijn Flex-pack (met vaste lijn).
Gebruik in België. 1 per klant op aanvraag of op initiatief van de technieker.

Morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 12 mei 2021

@Tamaram Kan u uw profielgegevens(klantnummer-naam-adres-gsm-nummer)aanvullen.Dan kan ik het eens nakijken voor u.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 mei 2021

Ik heb de gegevens ingevuld.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2209 reacties
  • 12 mei 2021

@Tamaram Zie info Flex packs waar u een Wifibooster op aanvraag kan ontvangen of op advies van de technieker: https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html  Groetjes,Joel.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 14 mei 2021

@Tamaram Je beschikt nog over een Familus pack met Affinity korting. Indien je aan dit pack een wifi booster wenst toe te voegen zal deze aangerekend worden aan €2,49/maand in huur.

Indien je wenst over te schakelen naar Flex, dan is de wifi booster gratis inbegrepen in het pack. Hou er wel rekening mee dat je in dit geval de Affinity korting verliest en dat deze wordt vervangen door een tijdelijke korting van €5/maand gedurende 12 maanden.

Groetjes,
Antonella