Reeds geruime tijd valt de Wifi van mijn b-box3 uit.
Ofwel schakelt hij over op het 4G signaal en/of vraagt hij opnieuw het paswoord.
Zelfs indien mijn Apple-apparaten vlakbij het modem liggen valt het wifi-signaal weg.
Modem heb ik reeds herhaaldelijk gereset, evenals de instellingen van mijn Apple-apparaten.
Wat rest er nog ???
Wifi valt steeds weg
Beste antwoord door Martin
heb je al eens geprobeerd door eens one SSID uit te zetten of het dan beter is
Ter info:
One SSID deactiveren:
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,
(PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)
* Hierdoor kun je na de deactivatie weer verschillende namen kiezen voor de verschillende wifi frequentie banden
en tevens de WiFi kanalen terug wijzigen via de GUI van de bbox.
Ook kan je later indien gewenst "One SSID" terug activeren.
Opmerking:
Bij een bbox4 = "Internet Box" moet je One SSID uitschakelen via MyProximus App in de Wifi instelling:
Wi-Fi Beheren
op deze pagina kunt u uw Wi-fi netwerk configureren
Privé Wi-Fi
Enkelvoudige SSID = Aan/Uit
Opmerking van Philippe_d :
Bij mij ziet er dat anders uit.
Er wordt ook niet meer gesproken van "One SSID" :
Privé wifi
Identieke configuratie op alle frequentiebanden > uitzetten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.