Ik ontving een nieuwe modem/internet box en zou de WiFi toegangscodes per sms ontvangen. Ik heb de modem nu al een paar dagen in huis maar kreeg nog steeds geen toegangscodes. Het ganse weekend al heel wat tijd gespendeerd aan chatten, bellen met helpdesk en nog steeds geen codes gekregen. My Proximus werkt ook niet via de website enkel via de app en dat brengt ook geen oplossing. Wat kan ik nog doen?
Dag Anja,
staat die toegangscode niet op de sticker die op je modem/router plakt?
Standaard zou die moeten werken.
(Internet Box - wifi codes - YouTube & Naam en wachtwoord van het wifi-netwerk | Proximus
(Internet Box - installatie - YouTube
(Proximus verschillende video’s - YouTube
Dit is de modem. Ik heb nog eens naar helpdesk(0800….) gebeld. Men heeft de WiFi codes nog eens via sms verstuurd naar mijn Proximus gsm-nummer. Ging een kwartiertje duren, een uur later en nog niets gekregen. Ik begin er moedeloos van te worden…
op een van deze tabbladen
Ga naar https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/details/internet
daar zie je WIFI staan onder SSID bij wachtwoord klik je op het oogje
en zal je het wifi wachtoord zien.
Bekijk ook deze video eventueel
Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).
Ter info: Je zal nu geen reactie meer krijgen op het forum van de PX medewerkers, komen pas morgen terug langs.
Alles is in orde gekomen, na lang wachten de codes gekregen. Bedankt voor jullie hulp!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.