Skip to main content

wifi op gsm werkt heel traag\niet


Beste forumspecialisten.

misschien weten jullie antwoord op deze vraag. Onze tv-box is aangesloten via een wifi booster en werkt prima. Ook het internet/wifi werkt prima op de laptops. Maar met onze beide iphones werkt de wifi supertraag/niet , echt vreemd. Zelfs naast de b-box met volledige wifi symbool gsm houden bevordert het gebruik niet. Vreemd

 

groeten

This topic has been closed for comments

11 reacties

Martin
  • 33540 reacties
  • 16 februari 2021

zoals hier al ver verschillende keren aangehaald zijn er gekende problemen met apple toestellen dus zal er waarschijnlijk morgen iemand van het proximus forumteam een instelling moeten veranderen (conductor uitzetten),  als ze hier terug langskomen.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 23 februari 2021

@SylvainBonnet Ik laat de conductor ook voor u uitschakelen. Kan u dan eens of het binnen enkele dagen sneller gaat ?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 maart 2021

@HadewychT hoi, kan je dit aub is opnieuw nakijken. Heeft even goed gewerkt. Nu weer niet.
Ik heb juist een nieuwe iphone gekocht en kan geen software updaten hierdoor. Heel vervelend.

thanks


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 2 april 2021

@SylvainBonnet Je conductor is niet afhankelijk van 1 bepaald toestel en moet dus niet opnieuw uitgeschakeld worden omdat je een andere gsm koopt. Heb je enkel met dit toestel problemen of ook met de andere ? Als ik je wifi nameet zie ik vooral problemen als je toestellen te ver verwijderd zijn van de modem of je versterker. Kan je eens bekijken of je het kan verbeteren met deze tips ? Indien dit niet helpt kijken we verder hoe we het voor je kunnen verbeteren. 


@proximus kunnen jullie bij mij de conductor ook uitzetten. Ook vaak last met Apple toestellen. 


Martin
  • 33540 reacties
  • 4 april 2021

pas dinsdag komen de prox forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen (→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen ) , in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).


Bedankt voor de info Martin,  is ondertussen toegevoegd. 


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 6 april 2021
Bregt Bottelbergs schreef:

Bedankt voor de info Martin,  is ondertussen toegevoegd. 

hi @Bregt Bottelbergs ik kijk om dit even voor je aan te passen, kan je dit even uittesten ?


Hi Jonathan,  momenteel niet thuis maar zal het thuis nog eens testen. Als ik verbind met de extra WiFi box van Proximus die ik nog had is het wel goed. Enkel niet rechtstreeks op de nieuwe modem. Hopelijk straks in orde ! Bedankt al alvast. 


Hallo, ik heb nog steeds hetzelfde issue met onze WiFi. Is er een instelling die ik zelf kan wijzigen om Het voor Apple toestellen te verbeteren ?


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 9 april 2021
Bregt Bottelbergs schreef:

Hallo, ik heb nog steeds hetzelfde issue met onze WiFi. Is er een instelling die ik zelf kan wijzigen om Het voor Apple toestellen te verbeteren ?

je kan altijd even je wifikanalen aanpassen, maar dit zou dan ook je andere toestellen beinvloeden