Wij hebben hier een Internetbox in combinatie met 2 v2 wifi boosters. Allebei aangesloten via kabel tot aan de modem. De initiële automatische configuratie loopt zonder problemen.
De EasyMesh controller staat aan. Ik de 2.4 GHz band uitgezet omdat ik meer dan voldoende bereik heb met de 5GHz band. Nu tijdens iets minder dan 24u na de aanpassing werkt dit aangepaste wifi netwerk gewoon prima. Maar sinds een uur geleden begint het allemaal raar te doen. De wifi op de AP’s als ook de modem schakelen soms gewoon helemaal uit of zoeken constant naar een nieuw kanaal en ook de configuratie pagina in de MyProximus app van de InternetBox. Hier kan ik helemaal niet meer aan.
Gisteren is hier iemand voor langsgekomen omdat we dit probleem vorige week ook hadden en ze hebben het cloud systeem van proximus volgens mij een harde reset moeten uitvoeren opdat het terug in orde was.
Maar dit kan toch niet de bedoeling zijn? De optie om banden aan en uit te zetten wordt gegeven. Dit zou dan gewoon vlekkeloos moeten werken?
Heeft iemand misschien een gelijkaardige situatie meegemaakt? Ik hoor het graag alsook mogelijke oplossingen want dit is de 2de keer op 1 week tijd dat dit probleem me overvalt.
Ik krijg ook verschillende foutmeldingen die ik kan voorzien aan moderatoren moest jullie dit nodig hebben?