Vraag

wifi ax (6)

  • 8 March 2022
  • 7 reacties
  • 407 Bekeken

Blijkbaar zou de nieuwste modem wifi ax of WiFi 6 uitgebracht, kunnen we hem ergens uittesten?


7 reacties

Waar heb je dat ergen gelezen dat er een nieuwe bbox uitkomt ?

Waar heb je dat ergen gelezen dat er een nieuwe bbox uitkomt ?

Tijdens hun jaarvoorstelling… 

 

Reputatie 7
Badge +4

Cfr

Proximus: nieuwe configuratie "1vlan" - Userbase

Ik vermoed dat betrokken Sagem HGW voorlopig enkel in test/gebruik is bij Proximus-medewerkers

 

ik had hier wel al eens gelezen dat iemand geciteerd had dat ze met een bbox4 bezig waren maar dat is al twee jaar geleden dat dit hier ergens vernoemd werd.

Cfr

Proximus: nieuwe configuratie "1vlan" - Userbase

Ik vermoed dat betrokken Sagem HGW voorlopig enkel in test/gebruik is bij Proximus-medewerkers

 

De vraag is kunnen ook gewone klanten die nu een fiberaansluiting hebben ook met deze proefproject meedoen?

Reputatie 7
Badge +3

Cfr

Proximus: nieuwe configuratie "1vlan" - Userbase

Ik vermoed dat betrokken Sagem HGW voorlopig enkel in test/gebruik is bij Proximus-medewerkers

 

De vraag is kunnen ook gewone klanten die nu een fiberaansluiting hebben ook met deze proefproject meedoen?

Zal niet gebeuren, sinds vorig jaar Mei 2021 is Proximus dit aan het uittesten via hun medewerkers. Het zal pas naar het brede publiek gelanceerd worden als het perfect functioneert. En persoonlijk vind ik dit de juiste aanpak na het proefproject van de V7 decoder - Android  Decoder nu genoemd als TV Box in 2019 waarvan ik een testpersoon was en met veel toelage, enthousiasme en bijdrage  heb gedaan . Maar we hebben allen gezien dat desondanks dit er na de lancering zeer vele problemen waren . Daarom is dit het misschien beter dat het uitsluitend door Proximus medewerkers word getest, zodat ex testers nadien ook niet gefrustreerd gaan reageren:wink: ( zonder bijbedoeling was me een genoegen om in het verleden te mogen testen ,:thumbsup_tone1: jammer dat de opvolging zo stroef liep als we feedback gaven:thinking:  ).  Ook is er een nieuwe Wifi booster versie 2 op komst die volop getest word door de medewerkers van Proximus. De nieuwe modem zal  Proximus internet box als naam krijgen en bedienbaar zijn via de MyProximus App.  Bescheiden info vind je hier.   Fast 5359 Proximus HGW4 | Cable Gateway | Support Sagemcom  

Bij mijn weten werd vroeger zoals voor de V6 ( waar ik ook aan meegewerkt heb) en voor de V7 toch ook eerst grondig uitgetest werd door medewerkers van Proximus en dan pas door testpersonen om zo ook rekening te kunnen houden met alle huishoudelijke installatie toestanden. 

Reageer