Beantwoord

webtop error

  • 31 October 2021
  • 29 reacties
  • 1304 Bekeken

Reputatie 1

Sinds de nieuwe layout krijg ik elke dag nieuwe problemen bij… mails komen door elkaar binnen qua tijdnotificatie, meldingen als : cannot convert to undefined or null object - onverwachte fout maar de grootste frustratie is het feit dat ik van de ene op de andere dag geen mails meer kan verzenden en telkens ‘webtop error’ krijg via webmail maar ik kan ook geen mails versturen via de app en het gaat dan over mijn werk mailadres!  Proximus klantendienst zegt me niet te kunnen helpen?! Vorige keren dat ik belde kreeg ik tenminste nog te horen dat de technische dienst mij zou terugbellen maar dit is dus niet eens meer het geval…

 

icon

Beste antwoord door Martin 23 November 2021, 10:54

Bekijk origineel

29 reacties

Ook hier nog steeds “web top “. De hulplijn kent die code niet en reset mijn bbox 3.  Alles opnieuw opstarten en wachtwoorden opnieuw zoeken en invullen. Weliswaar blijft het probleem en is de onzekerheid omtrent de betrouwbaarheid van proximus mail groot. 

Bedenking: als de hulplijn de inhoud van de error niet kent, dan is een actie onaanvaardbaar, en toch moet iemand van proximus dit geprogrammeerd hebben?

Ik heb de ombudsman bericht. 

 

Deze error heeft inderdaad iets te maken met de problemen omtrent Proximus Mail die optreden sedert de nieuwe mail interface er gekomen is en waar Proximus nog altijd aan werkt om de verschillende problemen op te lossen.

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
 

Beste allen, 

ik heb eveneens al een paar maanden ‘de onverwachte fout’ berichtgeving op mail en des te vaker de boodschap ‘webtop error’ waardoor ik geen mails meer verzonden krijg. Vroeger had ik die fout zelfs niet. Bestaat er hiervoor reeds een oplossing? Alvast bedankt voor reacties.

Reputatie 7
Badge +5

@ilserub Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.

Reageer