Vraag

Website "users.belgacom.net"

  • 30 January 2021
  • 11 reacties
  • 272 Bekeken

Mijn oude website “users.belgacom.net/lgRW” werkt nog steeds, en daar ben ik blij om. Maar hoe kan ik de /lgRW veranderen naar /dedinos? Alvast bedankt. Groetjes. Jean Gielen


This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik denk dat je via deze link een andere alias kan aanmaken.

Webruimte raadplegen | Proximus

 

Als het nog lukt tenminste want er zijn al meldingen gekomen van anderen dat het niet werkt, maar proberen kan nooit kwaad :wink:

Het lukt mij inderdaad niet. Telkens ik de gebruikersnaam en paswoord inbreng zie ik dit staan onder paswoord:  “Ongeldige invoer” . Dit komt er ook op het scherm: Je kunt alleen een bestaande webruimte op http://users.skynet.be/je-website raadplegen. Is er nog hoop??? Groetjes. Jean Gielen

Hopen dat er morgen een proximus medewerker dit kan in orde brengen voor u

Bedankt Martin

Ik heb nog geen reactie mogen ontvangen van Proximus over de vraag: Mijn oude website “users.belgacom.net/lgRW” werkt nog steeds, en daar ben ik blij om. Maar hoe kan ik de /lgRW veranderen naar /dedinos  ?

ze hebben blijkbaar je bericht nog niet opgemerkt, hopelijk nemen ze hier morgen de draad op

Dag Martin, ik heb nog steeds geen nieuws mogen ontvangen

@Proximus_ kan je gielenje hierbij verder helpen a.u.b.

Reputatie 7
Badge +4

@gielenje Ik heb de alias voor u vervangen. Het is wel zo dat deze gratis website een sterk verouderd en achterhaald product is in vergelijking met de huidige oplossingen die beschikbaar zijn op de markt. Het kan dan misschien ook geen kwaad stilaan uit te zien naar een nieuwere oplossing. 

Hartelijk dank voor de moeite, het werkt nu. Het is inderdaad een sterk verouderd product maar de website is opgericht in 1999 door een oud Belgacom medewerker die helaas 2 jaar geleden is overleden. Ik heb die website dan overgenomen omdat deze website enkel info bevat voor oud medewerkers van Belgacom die zich de dino’s noemen. Pure nostalgie eigenlijk...en niet onbelangrijk, deze kleine website is gratis…. Dat vind je niet meer...Nogmaals bedankt. Groetjes. Jean Gielen