De laatste tijd gebeurt het vaker dat ik mijn eigen website
http://users.skynet.be/pr789059/
niet kan openen.
De laatste tijd gebeurt het vaker dat ik mijn eigen website
http://users.skynet.be/pr789059/
niet kan openen.
Ik geraak er nu ook op zonder enkel probleem. Proximus heeft het inderdaad opgelost.
ze zullen het waarschijnlijk opgelost hebben dan bij proximus , ik ga niet meer testen want het heeft geen zin dat ik dat doe aangezien het bij nog niet misgelopen is tot nu toe.
Nu ging het wel, onder Linux met Chrome. Heeft de eigenaar van de site iets gedaan? Of Proximus?
Morgen nog eens kijken hé.
daar kom ik ook op terecht want verder kun je de route niet volgen gezien prox zelf zegt dat die verder blijkbaar wordt tegengehouden.
Ik geraak er ook nog altijd niet op. Er is wel degelijk iets verkeerd aan Proximus zijde. Hostingpool001 Daar kom ik altijd op terecht. Het was ook met bepaalde reden waarom ik vroeg
Zie hier volgende foutmelding:
Nee als het een routing probleem is ga je die miserie hebben in eender welke browser of onder gelijk welk Operating systeem, ik heb blijkbaar tot nu toe die route niet gevolgd waar er een probleem zit, want anders zou het bij mij ook niet iedere keer gelukt hebben
de andere persoon die ook problemen had met zijn website heeft ondertussen gemeld dat het ondertussen in orde gekomen is, maar nog afwachten of het zo blijft.
PS: De site opent nog altijd zoals het moet bij mij dus ik volg nog altijd de goeie route blijkbaar, ‘t is het moment om de op de lotto te spelen als ik daar ook zoveel geluk zal hebben
Ook in Linux gaat die niet open, met verschillende browsers geprobeerd, ook incognito lukt het niet. Blijft gewoon rondjes draaien.
Gaat ook niet in Windows 7 met Firefox.
hier gaat het nog altijd zonder probleem om het kwartier getest
@Martin ik vermoed dat het al dan niet gebruik van “Inprivate venster” er niet direct iets mee te maken heeft = het is een routerings- of ( eventueel een) server-probleem dat nog altijd niet uit de wereld is
juist daarom dat het zo raar is dat het dan wel lukt.
Tja +/- 16h45 4* geprobeerd met verschillende browsers (edge, firefox, chrome) resultaat: 2*ok & 2*niet ok (met via Firefox de boodschap site niet te vinden)
Paul,
Ik heb dit nu vandaag gedurende dag op heel frequente momenten getest, maar ik geraak altijd op je webruimte. Geen enkele keer heb ik een probleem gehad.
Getest met verschillende browsers ook.
@Martin ik vermoed dat het al dan niet gebruik van “Inprivate venster” er niet direct iets mee te maken heeft = het is een routerings- of ( eventueel een) server-probleem dat nog altijd niet uit de wereld is
En wel raar dat het dan in een privévenster voor sommigen wel werkt en bij anderen weer niet.
Ik test hier ook regelmatig die twee websites waarvan hier gemeld werd dat er problemen zijn en nog geen enkele keer een probleem ondervonden!
https://fr.forum.proximus.be/internet-10/sites-users-skynet-be-en-panne-50507/index8.html
cfr. o.a. melding @euronamur op het fr-forum
toegegeven voor de ogenblik geen probleem noch vanaf Proximus noch vanaf Telenet aansluiting
Er zijn momenteel geen gekende problemen aan onze kant, de betreffende dienst doet een monitoring van de websites wanneer er geen response zou komen , maar tot hiertoe geen fouten gedetecteerd. In verband met de traceroute is het normaal dat je geen anrwoord krijgt aangezien wij aan onze kant dit hebben uitgeschakeld.
Zoals reeds aangstipt door
Ik geef jullie feedback alvast door aan de betrokken dienst, zodat er eens kan gekeken worden wat hiervan de oorzaak is. Van zodra ik een antwoord krijg laat ik hier iets weten.
En als je in je browser die je normaal gebruikt de cookies, historie, en cache opruimt, werkt het dan ook niet ?
En als je met een adblocker werkt dan deze ook eens uitzetten mss om te zien of dit een rol speelt, in firefox bv zit er een adblocker add-on die default op staat.
Dus het lukt ook niet meer als CTRL+SHIFT+N ofwel CTRL+SHIFT+P gebruikt naar gelang welke browser je gebruikt, om een privévenster in een browser te openen en dan zo te proberen van je website te openen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.