Vraag

Webmail skynet

  • 25 May 2022
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Beste ,

Graag wil ik eens vernemen wanneer nu mijn al maanden bestaande problemen met webmail skynet opgelost geraken.

Sinds omzetting van webmail naar nieuw systeem heb ik volgende problemen.

Mails komen ten onrechte in spam. Zelfs uw eigen mails inzake leesbevestiging.

Markeren als geen spam heeft geen nut. Uur later staan ze opnieuw in spam.

Als mailbox aangeeft dat er 0 ongelezen mails instaan en ik een uur later opnieuw kijk geeft hij bv 5 mails aan. 2 mails staan dan bv correct , 3 andere staan plots enkele dagen tot maanden terug in mijn mailbox. Dit is zeer irritant.

Al meerdere keren naar klantendienst gebeld. Die ticket zouden aanmaken en mij terug zouden bellen.

Laatste keer kreeg ik zelfs te horen dat dit een zaak was voor de ICT dienst en hiervoor wel eventjes 30 euro zou mogen betalen.

Hiervoor vriendelijk bedankt want het probleem ligt duidelijk niet bij mij dus waarom zou ik als klant hiervoor moeten betalen ?.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

@Luc2440 Ik zie dat dit fenomeen inderdaad in onderzoek was, maar er is nog geen oorzaak gevonden. Is het mogelijk om ons enkele van de mails te bezorgen die steeds in de spam terecht komen zodat we dit verder kunnen onderzoeken ? Je mag me deze info doorsturen via een persoonlijk bericht door op mijn naam te klikken. 

Reageer