Vraag

webmail proximus - recentst binnengekomen mailbericht opent niet

  • 13 April 2023
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

sinds vorige week lukt het niet meer om in mijn webmail het recents binnenkomend bericht te openen.

als ik erop klik verdwijnt het schijnbaar uit de lijst van berichten.

als ik vervolgens weer de inbox aanklik, staat het bericht weer in mijn lijst van inkomende.

De volgende dag, of nadat er na een aantal uren een aantal berichten zijn bijgekomen,  is het bericht wel leesbaar.

Het probleem stelt zich zowel in de app als via de webmail. ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw opgeladen, maar dat lost niks op.

Doorsturen van het bericht naar een ander mailadres lukt ook niet.


5 reacties

er komt ook volgende melding tevoorschijn als ik de mail aanklik: ‘kan het te verplaatsen bericht niet vinden’

@mariannec 
TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 5
Badge +2

@mariannec Voor alle duidelijkheid raadpleeg je ook de webmail via de pc of hoe raadpleeg je die juist?

meestal op de app van mijn samsung telefoon, soms ook via de pc

het probleem stelt zich in beide  gevallen.

Reputatie 5
Badge +2

@mariannec  Er zijn algemene problemen geweest met de mail. Deze zouden nu van de baan moeten zijn. Zou je eens kunnen nakijken of de problemen zich nog steeds voordoen.

Reageer