Vraag

Webmail app problemen

  • 3 October 2021
  • 36 reacties
  • 1739 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 40 reacties

Sinds enkele dagen is de inbox in de webmail app van Proximus niet meer beschikbaar. Alle andere mappen kan ik wel raadplegen, maar bij de inbox krijg ik volgende melding: “Helaas kunen uw berichten niet gelezen worden. Probeer opnieuw.” 

Let ook op de spelfout in die melding… 

 

Vreemd genoeg kan ik de inbox wel raadplegen via de pc op de webmail site van Proximus. Ook krijg ik nog melding van een binnenkomende mail via de app, maar de inbox blijft onbereikbaar. 


36 reacties

Beste, Mijn proximus webmail werkt al weken (sinds de grote update) tergend langzaam en ik kan geen oudere berichten verwijderen. Ik wil alle berichten ouder dan 3 maanden selecteren en dan verwijderen. Maar ik moet ze een voor een ‘deleten’ en dan nog moet ik ze nog ‘gedelete’ krijgen in de map ‘verwijderde items’.

Kortom ellende troef. Telkenmale krijg ik de melding ‘top error’.

Ook vandaag slaag ik er nauwelijks in om een mailtje te versturen.

Vriendelijke groet

Willy Lievens

 

Reputatie 7
Badge +3

Web mail Applicatie van Proximus  zowel via App als via Website https://webmail.ux.proximus.be/mail/ ligt weer plat.  Dit zijn de meldingen .”Kan geen verbinding maken met de server of Er is een time-out opgetreden”  Nochtans via een andere e-mail client ( office 365 , Gmail app geen probleem om mijn mails verstuurd naar mijn email adres  eindigend op proximus.be en skynet.be te lezen en te versturen. Conclusie de Web mail applicatie van Proximus is een zoveelste blunder , sinds de lay-out wijziging niets dan problemen. Net als de Pickx App , dat duurt ook al maanden die miserie, niet mogelijk om te casten , niet mogelijk om via Wi-Fi  te kijken in het buitenland ( Europese zone).

 

ik denk zolang ze aan het sleutelen zijn dat dit nog gaat voorvallen, zoals de vorige keer trouwens een week geleden of zo, gelukkig werkt het bij mij nog altijd goed via een mailclient.

Update: via Webmail | Proximus is het terug in orde bij mij, dus duidelijk dat ze er aan het werken zijn.

Goedemorgen morgen. Ik heb al 2 dagen problemen met mijn mails  kan ze niet openen  en er staat bovenaan 24 mails en er komen er maar 3 toe.

De laatste dagen weer enorm veel problemen met de webmail interface van Proximus. Het is werkelijk “a pain in the a….”.

Ik heb dikke spijt dat ik ooit een skynet mailadres genomen heb en overal gebruik, anders was ik al lang weg bij Proximus.

Service is een dikke 0!!!

Zijn er nog gebruikers met dit probleem?

Aan het aantal berichten dat hier op het forum is het duidelijk dat je niet alleen bent, hopelijk krijgen ze toch binnenkort de problemen onder de knie.

Heb je evenveel problemen met een mail client als met de webmail, want over het algemeen wordt gemeld dat dit zou minder problemen geven.

Reputatie 2
Badge +1

dirk, een echte ramp dat programma; helaas werkt mijn outlook ook niet (geeft ook fout op imap). 

Reputatie 2
Badge

Hier werkt ook niets meer zelfs online lukt het niet krijgw el mail binnen maar verwijderen is een ramp dat lukt niet

Reputatie 2
Badge

 

Reputatie 2
Badge

Niks werkt ook online krijg ik time outs kan geen enkele mail meer verwijderen

Reageer