Vraag

Webmail app problemen

  • 3 October 2021
  • 36 reacties
  • 1740 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@SV1 

Dan weet ik voldoende, ik laat nakijken of er al dan niet een algemeen probleem is met de webmail. 

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

Reputatie 1

@SV1

Ik kan me inderdaad voorstellen dat dit heel verveldend moet zijn.

Heb je eveneens geen toegang tot je postvak in via de webmail rechtstreeks?

Ik zie dat je 2 aliasen (2 vershillende e-mail adressen) hebt, heb je op de beide geen toegang tot je postvak in?

 

Geert

 

Via webmail heb ik wel toegang tot postvak in. Via de app kan ik mails verzenden, andere mappen raadplegen, maar postvak in kan niet geladen worden. Heb idd ook al via het andere mailadres geprobeerd, maar idem. 

Reputatie 7
Badge +3

@SV1 

Ik kan me inderdaad voorstellen dat dit heel verveldend moet zijn.

Heb je eveneens geen toegang tot je postvak in via de webmail rechtstreeks?

Ik zie dat je 2 aliasen (2 vershillende e-mail adressen) hebt, heb je op de beide geen toegang tot je postvak in?

 

Geert

 

Reputatie 1

Wat nog het meest frappant is, is dat als ik m’n vrouw haar skynet account in diezelfde proximus mail app op m’n smartphone gebruik, de mails wel binnenkomen bij haar account en bij mij blijft er een foutmelding staan. 

Er is dus duidelijk iets gewijzigd aan m’n account bij Proximus zelf… 

Reputatie 1

En het bleef stil...

Reputatie 1

Instellen in Outlook werkt ook niet. Daar krijg ik de melding “de verbinding met je mailserver is verlopen”.

Dit begint behoorlijk lastig te worden. Hallo Proximus? :rolling_eyes:

 

 

inderdaad er zijn er nog die dit al geprobeerd hebben je kunt alleen maar hopen dat morgen een Proximus forummedewerker de oplossing kan aanbieden.

Reputatie 1

Cache wissen, gegevens wissen, app verwijderen en opnieuw installeren, alles helpt helaas niet...

helpt niet naar het schijnt 

Reputatie 7
Badge +4

Eventueel de betrokken app verwijderen en terug installeren in een poging het probleem op te lossen

maandag pas komen de Prox forummedewerkers terug langs om dit na te trekken.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reageer