Vraag

Webmail app problemen

  • 3 October 2021
  • 36 reacties
  • 1739 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 40 reacties

Sinds enkele dagen is de inbox in de webmail app van Proximus niet meer beschikbaar. Alle andere mappen kan ik wel raadplegen, maar bij de inbox krijg ik volgende melding: “Helaas kunen uw berichten niet gelezen worden. Probeer opnieuw.” 

Let ook op de spelfout in die melding… 

 

Vreemd genoeg kan ik de inbox wel raadplegen via de pc op de webmail site van Proximus. Ook krijg ik nog melding van een binnenkomende mail via de app, maar de inbox blijft onbereikbaar. 


36 reacties

Reputatie 2
Badge

Niks werkt ook online krijg ik time outs kan geen enkele mail meer verwijderen

Reputatie 2
Badge

 

Reputatie 2
Badge

Hier werkt ook niets meer zelfs online lukt het niet krijgw el mail binnen maar verwijderen is een ramp dat lukt niet

Reputatie 2
Badge +1

dirk, een echte ramp dat programma; helaas werkt mijn outlook ook niet (geeft ook fout op imap). 

Aan het aantal berichten dat hier op het forum is het duidelijk dat je niet alleen bent, hopelijk krijgen ze toch binnenkort de problemen onder de knie.

Heb je evenveel problemen met een mail client als met de webmail, want over het algemeen wordt gemeld dat dit zou minder problemen geven.

De laatste dagen weer enorm veel problemen met de webmail interface van Proximus. Het is werkelijk “a pain in the a….”.

Ik heb dikke spijt dat ik ooit een skynet mailadres genomen heb en overal gebruik, anders was ik al lang weg bij Proximus.

Service is een dikke 0!!!

Zijn er nog gebruikers met dit probleem?

Goedemorgen morgen. Ik heb al 2 dagen problemen met mijn mails  kan ze niet openen  en er staat bovenaan 24 mails en er komen er maar 3 toe.

Update: via Webmail | Proximus is het terug in orde bij mij, dus duidelijk dat ze er aan het werken zijn.

ik denk zolang ze aan het sleutelen zijn dat dit nog gaat voorvallen, zoals de vorige keer trouwens een week geleden of zo, gelukkig werkt het bij mij nog altijd goed via een mailclient.

Reputatie 7
Badge +3

Web mail Applicatie van Proximus  zowel via App als via Website https://webmail.ux.proximus.be/mail/ ligt weer plat.  Dit zijn de meldingen .”Kan geen verbinding maken met de server of Er is een time-out opgetreden”  Nochtans via een andere e-mail client ( office 365 , Gmail app geen probleem om mijn mails verstuurd naar mijn email adres  eindigend op proximus.be en skynet.be te lezen en te versturen. Conclusie de Web mail applicatie van Proximus is een zoveelste blunder , sinds de lay-out wijziging niets dan problemen. Net als de Pickx App , dat duurt ook al maanden die miserie, niet mogelijk om te casten , niet mogelijk om via Wi-Fi  te kijken in het buitenland ( Europese zone).

 

Beste, Mijn proximus webmail werkt al weken (sinds de grote update) tergend langzaam en ik kan geen oudere berichten verwijderen. Ik wil alle berichten ouder dan 3 maanden selecteren en dan verwijderen. Maar ik moet ze een voor een ‘deleten’ en dan nog moet ik ze nog ‘gedelete’ krijgen in de map ‘verwijderde items’.

Kortom ellende troef. Telkenmale krijg ik de melding ‘top error’.

Ook vandaag slaag ik er nauwelijks in om een mailtje te versturen.

Vriendelijke groet

Willy Lievens

 

Sinds deze morgen is alles terug normaal. De lay-out van proximus mail is aangepast net zoals de web toepassing. Bij beiden log ik nu aan zonder problemen en ik kan ook aanloggen op dit forum met mijn origineel paswoord. Bedankt voor de tussenkomst.

Reputatie 7
Badge +4

@Denemem Ik heb hiervoor ticket IM11624648 aangemaakt

Op al mijn android toestellen (Samsung Galaxy Tab S6 en Galaxy S21 Ultra) heb ik hetzelfde probleem. Op beiden werkte de app steeds zonder problemen tot ik onlangs de vraag kreeg om in te loggen met het gekende resultaat. Vandaar ook de aanpassing van mijn wachtwoord in de hoop zo terug te kunnen inloggen. Momenteel gebruik ik Bluemail en dat werkt zonder problemen. Ook aanloggen via ‘https://webmail.appsuite.proximus.be’ geeft geen problemen.

Reputatie 7
Badge +4

Deze foutmeldig wijst toch op het ingeven van foutieve gegevens. U moet in de Android app hetzelfde paswoord gebruiken als via My Proximus. Lukt het eventueel op een ander toestel of in een andere app wel ? 

Via ‘beheer mijn e-mail instellingen’ en ‘Read my mails’ kan ik zonder problemen mijnmails lezen.

Als ik mijn wachtwoord weer eens aanpas (ik gebruik momenteel steeds hetzelfde om vergissingen uit te sluiten) en dan naar de android app ga krijg ik nog steeds de melding  ‘Controleer of uw inloggegevens correct zijn’ . De app op de GSM verwijderd en via de link op Myproximus terug geïnstalleerd helpt ook niet.

Reputatie 7
Badge +4

@Denemem Uw paswoord is aangepast geweest op 20 oktober. Daarna moet je dat nieuwe paswoord gebruiken in de apps. Zolang dat niet goed opgeslagen is blijft hij dat vragen. 

Hier kan je nakijken waar je het paswoord kan aanpassen. 

De update is uitgevoerd en ik gebruik de app op Android machines

Reputatie 7
Badge +3

Gelukkig voor jou maar na het terug installeren van de mail app blijft bij mij nog steeds de vraag komen om in te loggen. Ook aanvragen van een nieuw Token helpt niet  :(

 

Heb je de mogelijkheid gehad om een update te doen? 

Gebruik je de app van de webmail op een IOS (Apple) toestel of een Android toestel?

 

Geert

Gelukkig voor jou maar na het terug installeren van de mail app blijft bij mij nog steeds de vraag komen om in te loggen. Ook aanvragen van een nieuw Token helpt niet  :(

Reputatie 1

Wonder boven wonder werkt het terug. Er was een update beschikbaar van de webmail app en na installatie werkt alles weer zoals het hoort! 😎

De mail app geeft ook bij mij, sinds gisteren, problemen. Tot gisteren was het nog de mail app openen en lezen. Sinds vandaag moet ik me aanmelden. Na invoer van mailadres en paswoord krijg ik steeds ‘Controleer of uw inloggegevens correct zijn’ . Dit gebeurd bij al mijn android toestellen. Outlook van Microsoft outlook en mails lezen via myproximus werken wel.

Aanloggen op dit forum met email adres en paswoord lukt dan weer niet. Gelukkig had ik nog mijn vroegere alias en bijbehorend paswoord om te kunnen inloggen.

Enig idee of dit ook te maken heeft met de bovenvermelde problemen?

Reputatie 1

Ondertussen zijn we alweer 12 dagen verder. Inbox van de webmail app werkt nog altijd niet.

Heb dan maar BlueMail geïnstalleerd waar m’n inbox wel correct werkt. 

Hoe is dit nu eigenlijk mogelijk? Is er aan m’n account geprutst bij Proximus, want in dezelfde app op dezelfde telefoon komt de inbox van m’n vrouw (ook skynet adres) wel binnen. 

Er is een probleem inderdaad en Proximus is er mee bezig

Proximus Mail probleem | Proximus Forum

 

Reputatie 1

Geen idee of jullie iets gedaan hebben, maar ik krijg nu totaal geen toegang meer tot al m'n mailboxen! Ook niet via webmail. In my Proximus staat er als foutmelding: keine mailboxen... 

 

Reageer