Vraag

Webmail app problemen

  • 3 October 2021
  • 13 reacties
  • 78 Bekeken

  • Rising star
  • 15 reacties

Sinds enkele dagen is de inbox in de webmail app van Proximus niet meer beschikbaar. Alle andere mappen kan ik wel raadplegen, maar bij de inbox krijg ik volgende melding: “Helaas kunen uw berichten niet gelezen worden. Probeer opnieuw.” 

Let ook op de spelfout in die melding… 

 

Vreemd genoeg kan ik de inbox wel raadplegen via de pc op de webmail site van Proximus. Ook krijg ik nog melding van een binnenkomende mail via de app, maar de inbox blijft onbereikbaar. 


13 reacties

maandag pas komen de Prox forummedewerkers terug langs om dit na te trekken.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +4

Eventueel de betrokken app verwijderen en terug installeren in een poging het probleem op te lossen

helpt niet naar het schijnt 

Cache wissen, gegevens wissen, app verwijderen en opnieuw installeren, alles helpt helaas niet...

inderdaad er zijn er nog die dit al geprobeerd hebben je kunt alleen maar hopen dat morgen een Proximus forummedewerker de oplossing kan aanbieden.

Instellen in Outlook werkt ook niet. Daar krijg ik de melding “de verbinding met je mailserver is verlopen”.

Dit begint behoorlijk lastig te worden. Hallo Proximus? :rolling_eyes:

 

 

En het bleef stil...

Wat nog het meest frappant is, is dat als ik m’n vrouw haar skynet account in diezelfde proximus mail app op m’n smartphone gebruik, de mails wel binnenkomen bij haar account en bij mij blijft er een foutmelding staan. 

Er is dus duidelijk iets gewijzigd aan m’n account bij Proximus zelf… 

Reputatie 7
Badge +3

@SV1 

Ik kan me inderdaad voorstellen dat dit heel verveldend moet zijn.

Heb je eveneens geen toegang tot je postvak in via de webmail rechtstreeks?

Ik zie dat je 2 aliasen (2 vershillende e-mail adressen) hebt, heb je op de beide geen toegang tot je postvak in?

 

Geert

 

@SV1

Ik kan me inderdaad voorstellen dat dit heel verveldend moet zijn.

Heb je eveneens geen toegang tot je postvak in via de webmail rechtstreeks?

Ik zie dat je 2 aliasen (2 vershillende e-mail adressen) hebt, heb je op de beide geen toegang tot je postvak in?

 

Geert

 

Via webmail heb ik wel toegang tot postvak in. Via de app kan ik mails verzenden, andere mappen raadplegen, maar postvak in kan niet geladen worden. Heb idd ook al via het andere mailadres geprobeerd, maar idem. 

Reputatie 7
Badge +3

@SV1 

Dan weet ik voldoende, ik laat nakijken of er al dan niet een algemeen probleem is met de webmail. 

Ik hou je op de hoogte.

 

Geert

Geen idee of jullie iets gedaan hebben, maar ik krijg nu totaal geen toegang meer tot al m'n mailboxen! Ook niet via webmail. In my Proximus staat er als foutmelding: keine mailboxen... 

 

Er is een probleem inderdaad en Proximus is er mee bezig

Proximus Mail probleem | Proximus Forum

 

Reageer